Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meerju schreef:Kijk ook eens naar een Euroriding Diamant. Toevallig heb ik gister dit zadel gekocht uit een enorme collectie 2e-hands zadels, waarbij ik precies dezelfde wensen had als jij. Een wat 'zwaarder' paard met een korte rug, schuine schouder, flexibele boom, voor mij niet al te diepe, gedwongen zit i.v.m. rugproblemen en een zachte zit. Hij lag en zat als gegoten, waarbij mij vooral m'n stillere beenhouding opviel door de fijne kniewrongen. Nieuwprijs is zo'n € 1450,-.
Britt1 schreef:Bedankt voor jullie tips!
Voor de mensen die bijv. een Deuber of soortgelijk (Spaans) zadel kennen/gewend zijn: hoe is jullie ervaring met buiten rijden met deze zadels?
fjordnina schreef:De zaldi zadels zouden een mooie optie vormen. Die zijn gericht op barokke paarden. Er is volop keuze in.
Als je die wil proberen in combinatie met de massimo zadels kun je naar Herman de Bunt van de country mill in nijkerk gaan.
Britt1 schreef:Bedankt voor jullie tips!
Voor de mensen die bijv. een Deuber of soortgelijk (Spaans) zadel kennen/gewend zijn: hoe is jullie ervaring met buiten rijden met deze zadels?