Lamborghini spullen?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Lamborghini spullen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 23:26

Hoihoi,

Wat ik nou toch weer voor belachelijks zag... Lamborghini paardenspullen! Een dekje voor bijvoorbeeld 200 euro. Nou vraag ik me af wie dit in godsnaam koopt.

Hier een linkje: http://www.royalhorseoutlet.com/search/

noukie12

Re: Lamborghini spullen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 23:27

hahaha! :P Wat een crapp

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 23:30

Tjeeeeeeez!!!
Hoofdstel,dekje ,beugels en halster:1200,-
Uhm......ik koop t liever van een normaal merk.....

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 23:33

Ik vind het wel iets hebben. Als je geld hebt, je paard in zo'n outfit steken, waarom niet? Vind het ook raar dat het voor crap uitgemaakt word, ik neem aan dat de producten door niemand hier getest zijn? Er kan dus ook weinig gezegd worden over de kwaliteit. ;) Hopen ze het in dezelfde kwaliteit vervaardigen als hun auto's. :+

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 23:37

Ik vind ze gaaf :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 23:40

Het zal heus wel goed zijn, maar dat vliegenmutsje bijvoorbeeld, dat vind ik echt nergens op slaan. 75 euro uitgeven voor een vliegenmutsje, omdat er een logo op zit van een duur merk? Laat me niet lachen.

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 23:43

Ik kan me niet voorstellen dat het zoveel beter is dan de gemiddelde leren hoofdstellen... In een auto kan ik de prijzen nog een beetje terugvinden. Als je kijkt naar de inhoud van zo'n auto qua onderdelen. -bijt me niet, ik ben echt een noob wat betreft auto's..-
Hmm, mij niet gezien... Misschien als ik een Lamborghini auto heb dan het dan grappig is om het ook op m'n paard te planten want dan heb ik toch het geld, en dan heb ik 2 Lamborghini's :+

Maar, voor nu? Nee, ik kan momenteel m'n geld beter besteden eigenlijk... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 14:34

Selente schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat het zoveel beter is dan de gemiddelde leren hoofdstellen... In een auto kan ik de prijzen nog een beetje terugvinden. Als je kijkt naar de inhoud van zo'n auto qua onderdelen. -bijt me niet, ik ben echt een noob wat betreft auto's..-
Hmm, mij niet gezien... Misschien als ik een Lamborghini auto heb dan het dan grappig is om het ook op m'n paard te planten want dan heb ik toch het geld, en dan heb ik 2 Lamborghini's :+

Maar, voor nu? Nee, ik kan momenteel m'n geld beter besteden eigenlijk... :')

Precies. Dit is zoals gewoonlijk weer iets wat alleen maar duur is, omdat er toevallig een merkplaatje op zit.

Maar inderdaad, met een lamborghini op je stal verschijnen, en vervolgens je paard ook zo kleden :+

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:27

Het is zeker duur spul, maar is wel altijd goed spul! Als je het geld ervoor hebt zou ik het ook zeker doen! :+

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:34

Als het nou nog ferrari was geweest :D

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 16:09

Ik hou ook wel een keer van wat duurders of chiquers, maar dit vind ik ook een beetje bij het haar getrokken... Een poetskist van bijna 200 euro?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 16:14

Mallootje schreef:
Ik hou ook wel een keer van wat duurders of chiquers, maar dit vind ik ook een beetje bij het haar getrokken... Een poetskist van bijna 200 euro?

Dit bedoel ik. Ik hou zelf ook wel van mooie, chique spullen, maar dit slaat gewoon nergens op.

Kiim30

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 19:30

Echt bizar die prijzen!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 19:33

Dat oornetje 65 euro daar kan je toch zeker zo'n 3 andere van kopen. Al hebben ook andere merken zulke dure netjes. Zag er een paar maanden geleden een liggen in de "uitverkoop" mand. Was ook iets van 60 euro dacht dat ik omviel. Ze durven nogal. Er zijn wel leuke dingen bij. Vind het hoofdstel erg leuk. Ben eigenlijk wel benieuwd of dat nu echt goed verkoopt.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 19:36

Stoerr! Als uiteraard het geld op je rug groeit. :=

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 19:51

leuk onderhandelen bij de lambo-dealer :P "Akkoord- als ik er dan maar wel n hoofdstel en dekje bij krijg. "

Vind er persoonlijk niks aan maar er zullen vast gekken zijn die het er wel voor neertellen.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 19:56

Ik vind die caps wel echt enorm gaaf. Zou ik zo voor willen sparen.
Maar goed, ik ben waarschijnlijk een van de weinige gekken die zoveel geld neerlegt voor een cap, dus ik hou mijn mond al.

Die caps zijn echt ultralicht & zijn gemaakt alsof het racehelmen zijn, reken maar dat die veilig zijn. Ik zou ervoor tekenen.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:02

399 voor een leren halster + touw...en dan is ie in de aanbieding jongens!
Voor dat geld fokken ze een antilope voor je, naar keus met ouders. En voeden ze hem met de hand op onder extreem accurate omstandigheden. En als je dan zijn leventje hebt kunnen volgen tot volwassen 'halsterheid' krijg je hem een paar weken later netjes gestikt aangereikt door de butler die hem bij je thuis aflevert.
Ohja, en tussendoor gooien ze hem even door de stans zodat er het logo'tje op staat.

Definatly worth it!!!

Wat een grap dit..haha. En dan de gemiddelde tekst, grammaticaal niet helemaal OK, woordjes die niet kloppen. Apart verhaal dit.

Tzja je kan maar geld over hebben en denken dat je hip bent door een lamborghini logo op je paard te plakken. Print er wel eentje uit van internet :+

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:50

Nouja de meeste caps daar zijn goedkoper dan mijn samshield dus wat dat betreft valt het mee :').

Flint09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 14:34

'tis wel gaaf, maar ik zou het alleen aanschaffen als ik echt helemaal niet meer weet wat ik met mijn geld moet doen :D

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 14:38

Ik ben dol op de combinatie van rood en zwart, en ik vind de meeste producten echt prachtig.
Dat rood onderlegde hoofdstel en halster zou ik zo aanschaffen! Alleen dat geld hè, tja... :+

Whupp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 17:09

Pfff als ik zoveel geld zou hebben dat ik dit ging kopen, help ik liever andere mensen die niet eens een paard kunnen betalen en constant in geldproblemen zitten dan dat ik dit ervan ging kopen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 17:12

Als je het geld hebt, en een enorme fan van Lamborghini, waarom niet? Ik vind het juist slim van ze, altijd wel mensen die er geld voor over hebben.

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 17:13

Wow stoer! Leuk als je een man heb die een Lambo rijd, rijden jullie allebei met iets van Lamborghini. (Of als de vrouw de auto rijdt en de man het paard natuurlijk. :P)
Zelf zou ik het niet voor over hebben, maar ik vind het zeker stoer. Haha.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 17:20

Anoli schreef:
Als het nou nog ferrari was geweest :D

:D :D :D

Maar vind de spullen zeker gaaf!! Leuk toch dat ze dat soort exclusieve paardenspullen hebben?

Volgens mij heeft Gucci (?) ook dekjes en oornetjes, zag op Outdoor Gld nog iemand met dat dekje en dat netje rijden, stond super gaaf.