Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Moet je er maar eens opgaan zitten en dan kijken wat er nog tussenpast, waarschijnlijk helemaal niks meer waardoor je zadel teveel op de schoft gaat drukken.Somebitch schreef:Nee past niet, als je er nog maar NET twee vingers tussen kan doen.Moet je er maar eens opgaan zitten en dan kijken wat er nog tussenpast, waarschijnlijk helemaal niks meer waardoor je zadel teveel op de schoft gaat drukken.
Edit: Beetje jammer dat mensen reageren die er geen verstand van hebben. Reageer dan niet..
Artour92 schreef:Somebitch schreef:Nee past niet, als je er nog maar NET twee vingers tussen kan doen.Moet je er maar eens opgaan zitten en dan kijken wat er nog tussenpast, waarschijnlijk helemaal niks meer waardoor je zadel teveel op de schoft gaat drukken.
Edit: Beetje jammer dat mensen reageren die er geen verstand van hebben. Reageer dan niet..
Wanneer ik er op zat, bleef de afstand hetzelfde, ik kon er nog steeds net 2 vingers tussen steken.
Somebitch schreef:En heb je dat ook geprobeerd toen je aan het draven was? Waarschijnlijk niet.![]()
Je moet je hand er eens onder doen en dan gaan draven en gewoon lichtrijden. En dat een rondje volhouden, je zal continue een druk voelen op je hand wat dus druk gaat geven op de schoft.
Artour92 schreef:Somebitch schreef:En heb je dat ook geprobeerd toen je aan het draven was? Waarschijnlijk niet.![]()
Je moet je hand er eens onder doen en dan gaan draven en gewoon lichtrijden. En dat een rondje volhouden, je zal continue een druk voelen op je hand wat dus druk gaat geven op de schoft.
Dit heb ik inderdaad nog niet geprobeerd.
Waarschijnlijk heb je wel gelijk
maar wat niet past past helaas niet.