Alvast bedankt
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

staan ze echt lelijk bij de rest van je spullen? En zijn platte touwteugels dan goed?
)

margotxxx schreef:En weet iemand of de teugels van deze site goed zijn? Ervaring hiermee? http://www.horsebeads.eu/touwteugelsengels

En klipjes ook gehaald, maar dat is gewoon "makkelijker" met werken
kun je ook los voor standaardteugels halen trouwens
Maar ik ben ermee gestopt, als je namelijk van je paard afvalt en hij vliegt er vandoor en gaat op de teugel staan breek volgens mij de touwteugel niet zo snel... Leren teugels breken zo, vandaar dat ik hierop terug ben gestapt, heel jammer maar veiligheid voor mijn paard gaat voor.

Somebitch schreef:Touwteugels vind ik heel fijn.Maar ik ben ermee gestopt, als je namelijk van je paard afvalt en hij vliegt er vandoor en gaat op de teugel staan breek volgens mij de touwteugel niet zo snel... Leren teugels breken zo, vandaar dat ik hierop terug ben gestapt, heel jammer maar veiligheid voor mijn paard gaat voor.
Marietjeeh schreef:Trouwens, zal zelf wel voor de platte kiezen (die ze bij Horse Beads hebben). Bij sommige winkels zijn ze ook in de dikkere versie, maar ik vind dit bijvoorbeeld echt vreselijk. Niet soepel genoeg en vaak ook best zwaar. Bovendien heb je best veel in je hand... Rond touw is bij een leadrope beter. Een teugel is fijner platSomebitch schreef:Touwteugels vind ik heel fijn.Maar ik ben ermee gestopt, als je namelijk van je paard afvalt en hij vliegt er vandoor en gaat op de teugel staan breek volgens mij de touwteugel niet zo snel... Leren teugels breken zo, vandaar dat ik hierop terug ben gestapt, heel jammer maar veiligheid voor mijn paard gaat voor.
Als je paard erop staat breekt de teugel zelf niet, maar de clip wel. Nog een voordeel, want je kan zó even een nieuwe clip bestellen