Ik werk al enkele jaren aan een bitloos trainingshoofdstel om een paard via grondwerk en bitloos rijden recht te richten.
Ik ben m'n ontwerpen steeds gaan verfijnen door zelf te testen en raad van andere bitloze ruiters en heb uiteindelijk zaken gemaakt waar ik heel tevreden over ben.
Heel wat mensen vragen me of ze zo'n hoofdstel kunnen kopen, maar ik kan het zelf niet aan een commerciële prijs maken en heb er ook simpelweg te tijd niet voor.
Probleem is nu: enkele jaren geleden kon ik samenwerken met iemand die ook zaken laat maken in lage loonlanden, heb alles binnen gedaan en na bijna een jaar later hoor ik er niets meer van en ben m'n hoofdstel kwijt door omstandigheden.
Ik heb dan maar een nieuwe gemaakt, binnen gedaan bij een andere firma die het opgestuurd heeft, maar kreeg te horen dat die buitenlandse firma niet geïnteresseerd is om het te maken (is best wel detailwerk aan, ik vermoed dat ze daarom niet geïnteresseerd waren).
Ik heb hier echt ongelofelijk veel werk en tijd in gestoken en ben ongelofelijk ontgoocheld door de manier waarop alles verlopen is.
Misschien is dit niets om op bokt te plaatsen, maar kan er ook niets mee verliezen. Ik wil het gewoon niet opgeven.
Mocht iemand concreet adressen hebben waar ik m'n hoofdstellen kan laten maken, zou je die aub enkel per PB kunnen mailen en niet openbaar plaatsen? Bedankt voor het begrip
.
, ik ga doorzoeken, zeker nu iemand me aangeboden heeft om bij te springen, zal wel lukken met dat depotnummer/patent. Dat ze me dan maar copiëren zoveel ze willen, graag zelfs