Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
GUSTIxBILL schreef:Fair lady, Decathlon teugels passen niet bij Dy'on hoofdstel. Ben gaan kijken en het er tegen gelegd. Dit bruin is HEEL anders. En ik ben van het principe dat ik een goed hoofdstel heb gekregen, en dan wil ik ook liefst bij goede kwaliteit blijven. En Decathlon is goed, maar niet wauw. En de kleur was totaal verschillend dat het lelijk was.
Zinzi_Jewel, naar Emmers heb ik al een mail gestuurd, maar heb hier nog geen antwoord op. Het is best verr rijden, en heb geen zin om ook van deze trip met lege handen terug te komen.
Ik heb ondertussen een tip gekregen om passier teugels te gaan halen. En daar hier in de buurt een winkel is die die wel verkoopt gaan we die kleur maar eens vergelijken.
Ik hou jullie op de hoogte van mijn zoektocht xD
FairLady_ schreef:ik bedoelde die dy'on teugels.
die hebben wij ook bij de hoofdstellen.
die matsen erg mooi!
GUSTIxBILL schreef:Ben aan het vloeken op het moment. Ik had het hoofdstel vorig jaar gepast. Maar doordat ik vlak daarna niet meer kon rijden heeft het in de kast gehangen. En jullie kunnen het raden. Het zit zo krap dat ik het bijna niet aan krijg. Dus toch maar te koop. Had ik eindelijk teugels erbij gevonden. Foto's komen. Maar het hoofdstel staat dus terug te koop.