Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Ben er nu echt super tevreden over, ook over de kwaliteit. 

Daar wordt een mens blij van 
Liesje89 schreef:Ah, kijk eens aanDaar wordt een mens blij van
Welke kleur(en) bruin heb jij?

Super blij!!! Anders had ik 4 maanden moeten wachten! Hij neemt als ze er zijn de Dolce en de Musica mee zodat ik die ook nog uit kan proberen, dus het word 1 van die twee zadels 

Ik ga ze gewoon allebei nog uitproberen als hij weer komt en dan mag ik uit beide kiezen welke ik het fijnst vind 
 Nog een week of 3 wachten! 

Tegen mij was een levertijd van 6 tot 8 weken gezegd.. vervolgens bleek dat het dubbele te zijn 
 Vlak nadat hij binnen was bij de zadelmaker ging ik 2 weken naar frankrijk...... 
 Ik heb dus lang mogen wachten, haha 
 Daarna op de Dolce en dat verschil was gewoon zo groot!! Mijn paard ging ook direct fijner lopen (bij beide zadels hoor) dan onder zijn oude zadel, echt een geweldig gevoel geeft dat. Echt alsof er een wereld voor je open gaat, haha. Stom eigenlijk. Hij liep onder de dolce iets fijner dan onder de musica, maar ik kon er echt niet fijn op zitten, dus toch voor de musica gekozen. Inmiddels loopt hij onder de musica nog 10x fijner dan destijds onder de dolce. Was toen ook een kwestie van opwarmen. Nadat ik op de dolce had gezeten de musica er nog eens op gelegd, toen liep hij minstens zo fijn met de musica als met de dolce. Ik heb er ook meteen een MSFC singel bij gekocht. Wilde eigenlijk een fairfax maar dat liet mijn budget niet meer toe, dus toen maar voor de msfc gekozen. Kleurt er niet echt bij maar dat vind ik niet belangrijk, hij doet zijn werk goed en daar gaat het om