Rijden met oornetje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Louise1990

Rijden met oornetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-13 20:23

Omdat het deze dagen zo enorm waait, heb ik een oornetje bij Baron geprobeerd.
Hij is nogal kijkerig/ schrikkerig in een bepaalde hoek, dat is niet zo gek omdat de bomen
zo hard ritselen door de wind dat zelfs ik er bang van word.
Het oornetje heeft misschien 20% effect.

Afbeelding

Het staat iig heel schattig : P. Of hij het zelf ook een leuk hoofddeksel vindt, weet ik niet.

madam_

Re: Rijden met oornetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 20:24

het staat wel erg schattig.
flitsend kleurtje !!

Louise1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-13 20:28

madam_ schreef:
het staat wel erg schattig.
flitsend kleurtje !!

Hij was maar 8,95 :)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 21:33

Oh echt, hierover zijn de meningen verdeeld haha.
Ik vind ze echt afschuwelijk stom staan! :oo
Sorry kon het niet laten. Vind je niet erg toch?
Smaken verschillen nou eenmaal :D

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 21:37

Neem dan watten, rubber oren en een orenkap, werkt veel beter :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 22:06

Ik rij ook heel vaak met een oornetje.
Vooral in de zomer, als mijn paard maar denkt dat er een vlieg kan zitten gaat die schudden met zijn hoofd.
Maar vraag me een beetje af wat TS met dit topic wil...
Je oornetje showen?
Wat dit kan namelijk op veel andere plekken op bokt.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:23

Ik weet niet waar dit topic precies voor is. Maar ik ben er gek van die oornetjes. Ik heb er nu 3, 1 blauwe, 1 roze/paarse en nog een zwart met blauw. Ik maak ze zelf dus ben van plan nog meer te maken in alle kleuren zodat ze bij de dekjes passen. Ik heb trouwens niet altijd om. Gewoon wanneer ik zin heb of voor op de foto.

Louise1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-13 23:24

Jongens, jongens, het is maar een forum hoor. De andere plekken heb ik helaas niet kunnen vinden in het doolhof genaamd Bokt. Maakt het uit wat ik met dit topic wil of moet ik daar een verklaring voor tekenen?

Misschien zijn er inderdaad wel meer mensen die hun pony een lelijk of mooi hoofddeksel laten dragen en dit willen showen. Of het ook zin heeft om een paard dit te laten dragen ben ik ook wel benieuwd naar. Dus be my quest! :)

Simyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:25

Ik rijd ook vaak met oornetje, vind ze leuk! Deze is ook leuk, een roze mist nog in 'mijn collectie'!

Louise1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-13 23:26

Dabo schreef:
Ik vind ze echt afschuwelijk stom staan!

Haha ik snap je wel, maar ik vind het mooi van lelijkheid, gelukkig ziet hij het zelf niet!

Louise1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-13 23:27

Simyo schreef:
Ik rijd ook vaak met oornetje, vind ze leuk! Deze is ook leuk, een roze mist nog in 'mijn collectie'!

Leuk :) heb je een foto? Deze is trouwens bordeaux ; P. Die van Eskadron vind ik mooi.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:48

Louise1990 schreef:
Dabo schreef:
Ik vind ze echt afschuwelijk stom staan!

Haha ik snap je wel, maar ik vind het mooi van lelijkheid, gelukkig ziet hij het zelf niet!

Nee haha, als paarden praten konden, kregen we vast commentaar op al dat roze, en al die setjes en al die nutteloze maar o-zo-leuke paardenspulletjes :D

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:57

Louise1990 schreef:
Jongens, jongens, het is maar een forum hoor. De andere plekken heb ik helaas niet kunnen vinden in het doolhof genaamd Bokt. Maakt het uit wat ik met dit topic wil of moet ik daar een verklaring voor tekenen?

Misschien zijn er inderdaad wel meer mensen die hun pony een lelijk of mooi hoofddeksel laten dragen en dit willen showen. Of het ook zin heeft om een paard dit te laten dragen ben ik ook wel benieuwd naar. Dus be my quest! :)

Het is de bedoeling van Bokt om informatief te blijven.
Dus wat jij met een topic wil maakt mij niks uit, maar uit je OP begrijp ik niet helemaal welke kant je op wil.
Wil je je oornetje showen, wil je weten waarvoor die is, wil je graag met mensen delen dat je er 1 hebt, en zo zijn er nog heel veel dingen waarom je een topic aan kan maken.

En bij setjes topic's en show je outfit, of nieuwe aankoop topic's kun je je nieuwe dingen kwijt.
Het is namelijk niet de bedoeling dat elke bokker een topic maakt over wat die vandaag gekocht heeft.

En ik heb een hele verzameling van die dingen.
Bij elke dekje wel 1 die er bij past, hier een deel ervan :)

Kakigroen
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 90ff6334c6

Zwart
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 6722_n.jpg

Beige
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 5874_n.jpg

Wit
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 6365_n.jpg

Lichtblauw
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 1148_n.jpg

Mijn nieuwste *\o/*
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 29a9bc61d8

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:58

Haha, hij ziet eruit als een hofnar!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:58

Ik heb er nu 3, op de blauwe heb ik de letter H laten borduren vind ik zelf wel gaaf. En de laatste is de zwart met blauwe die heb ik zelf gemaakt nog best goed gelukt de eerste keer. Ben nu bezig met een donker groene en licht groene voor 2 andere paarden.
Afbeelding

Louise1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 00:03

HTM, dat begrijp ik ook wel! Echter zou mijn topic ook een verzameling van alles samen kunnen zijn, het is maar hoe je het wilt interpreteren. Zeg maar een multifunctioneel topic :). Sorry in ieder geval, ik wil natuurlijk niemand in de war brengen. Het is ook een beetje dat ik zo trots ben op mijn nieuwe verzorgpony dat ik de drang niet kan weerstaan om hem overal neer te plempen. Met of zonder oornetje!

Ik vind je hoedjes wel heel erg leuk!

Louise1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 00:04

Kuggur schreef:
Haha, hij ziet eruit als een hofnar!

Hahaha, dat was ook mijn bedoeling! Ik kon alleen het woord niet vinden. Hoop ooit nog een keer in een ridder-fanfare mee te rijden, als dat bestaat. Dan moet ik zelf ook een achterlijk pak aan!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 00:05

Ok, snap wel dat jij graag je foto wil delen.
geen probleem, maar zoals ik al aangaf is dat niet overal de bedoeling, en je hebt dus kan dat dit topic gesloten wordt als de modjes er achter komen.
Een verzameltopic zomaar openen is namelijk ook niet toegestaan.

Ik probeer je alleen maar te helpen hiermee, niet aan te vallen.
Tis namelijk niet leuk als je een topic aanmaakt en deze wordt gesloten omdat die niet aan de regels voldoet.

Louise1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 00:11

HTM, ik wacht het af. Ik hoop dat de modjes even met iets anders bezig zijn. Het zijn wel een stelletje dictators zeg, welkom in Bokt land. Ik strijd een verzet tegen de mods, laten we het daar maar op houden. Maar de volgende keer post ik het gewoon op z'n plek en stop ik met bokt terroriseren. Wel bedankt voor je suggestie :), ik vind bokt gewoon een moeilijk forum.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 00:22

Louise1990 schreef:
HTM, ik wacht het af. Ik hoop dat de modjes even met iets anders bezig zijn. Het zijn wel een stelletje dictators zeg, welkom in Bokt land. Ik strijd een verzet tegen de mods, laten we het daar maar op houden. Maar de volgende keer post ik het gewoon op z'n plek en stop ik met bokt terroriseren. Wel bedankt voor je suggestie :), ik vind bokt gewoon een moeilijk forum.

:') Bokt is ook niet gemaakt om je het leven makkelijker te maken :(:)

Louise1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 00:26

:') Bokt is ook niet gemaakt om je het leven makkelijker te maken :(:)[/quote]

Het is ergens wel hun intentie denk ik.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:02

Ik vind ze leluk :o Maar ik rij er ook mee als het dreigt te gaan regenen, of zo waait. En ik denk dat ik hem voorlopig ook nog op doe als we in de andere bak gaan rijden, het lijkt toch wat verschil te maken. Desnoods werkt het enkel tussen mijn oren :+ En last heeft ze er niet van.

In de zomer ben ik eigenlijk wel benieuwd of het niet veelte warm eronder wordt???

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:31

Ik rij er voornamelijk in de zomer mee.
Maar die warmte vind ik meevallen.

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:47

Nou ik vind het een leuk topic *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Ik ben echt verslaafd aan oornetjes :o . Eerst niet hoor maar had er es een aangeschaft om te proberen of ze dr ook rustiger werd door een oornetje te laten dragen met de buitenritten. Nou het werkt heel goed, dus toen nog es een gekocht en weer een, ik moet bij elk dekje die ik aanschaf standaart een oornetje erbij hebben. Vind het ook super schattig staan en ze zien er leuk uit. :D

Hier onder een foto van de eskadron petrol oornetje, wacht nu op de groene Eskadron big square green oornetje ;)

Afbeelding

Louise1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 13:13

Dank je banketstaaf, dat je mijn illegale topic leuk vindt!
Ik vind je oornetje van Eskadron heel mooi, de kleur past goed bij de pony. Zo te zien vindt hij of zij het zelf ook wel wijs staan : P. Hij kijkt zo: 'zie mij eens met mijn mooie hoed: D'.

Wat een leuke pony trouwens:) Hij kijkt zo guitig, gewoon een lekker beestje. Haha ik word helemaal vrolijk van hem!

Als ik hem omdoe bij Baron gaat dit helemaal niet lastig, terwijl hij het normaal niet zo fijn vindt wanneer ik aan zijn hoofd zit. Ik denk dat hij er niet zo'n last van heeft.