Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ik zou dus gewoon even rondbellen naar zadelmakers met 2e hands zadels om hun aanbod te bekijken en jou wensen te bespreken.
ik vind 350 euro tweedehands voor een zadel met nieuw prijs 1600 ook niet duur. 
maar als je bijvoorbeeld een auto koopt van 10000 euro nieuw. een jaar later moet je blij zijn als je er nog 4000 euro voor krijgt. Snap je wat ik bedoel.

) En ik had daarbij ook nog geen zadelmakers kosten wat het zadel lag/ligt gewoon perfect op mijn paard
het zadel wat ik nu heb kan er nog even mee door maar gaat ie nog meer veranderen zal ik er toch aan moeten geloven.

het is voor mijn bolletje Milan alleen is ie nu niet zo bol meer maar gespierder
ik heb ook liever een goed wat duurder zadel dan iets wat niet past. Maar verbaas me over de prijzen die men vraagt:) terwijl er ook genoeg in niet crisis tijd voor een in mijn ogen normale prijs verkocht/ gekocht zijn 
sita12 schreef:Heej Diaanhet is voor mijn bolletje Milan alleen is ie nu niet zo bol meer maar gespierder
ik heb ook liever een goed wat duurder zadel dan iets wat niet past. Maar verbaas me over de prijzen die men vraagt:) terwijl er ook genoeg in niet crisis tijd voor een in mijn ogen normale prijs verkocht/ gekocht zijn
! Ik weet even niet meer hoe jong Milan is, maar een haf gaat in de regel rond de 5-6 jaar nog uitzwaren (net als alle andere paarden overigens) dus dan kan je denk ik beter overbruggen dan nu een ander erop leggen en straks weeeer een ander moeten zoeken.
Kussens die niet meer aangepast kunnen worden, torsie scheef, kussens met een vouwtje erin, half of helemaal gebroken boom etc etc etc. Geloof dat iemand hier op bokt eens zo'n goedkoop zadel opengemaakt heeft en daar een topic van gemaakt heeft, wat die allemaal tegenkwam naaaa daar werdt je niet vrolijk van. 
Dan zou ik zeker wachten tot ie helemaal is uitgezwaard. Maar hij had er toch een westernzadel opliggen dacht ik me te herinneren dat goed lag?
vindt ik zelf toch leuker
hahhh en in mei ons eerste wedstrijdje voor het goede doel

vandaar dak al aant zoeken ben! Rij jij nog? Of even helemaal gestopt? 
Ik rijd nu het paard van een dinnetje van me samen met dinnetje, moet alleen een stuk leniger gaan worden want ze is 1.71 ofzo.