Overlaatst zag ik in een ruitersportzaak van die gesloten rubberen springschoenen, dus zonder klittenband. Echt volledig dicht.
Hoe doe je die dan aan?

mvg
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ondingen!
zij trok ze dr gewoon overheen, paard moet natuurlijk wel een beetje mee werken

Van de achter hoeven vind ik het riskanter, je staat dan in de trap richting. Bij dravers zijn dit soort schoenen heel normaal. 
lindalieneke schreef:Ik vind ze ideaal! Niks geen prutsmuts met dat klitteband wat niet meer plakt! En aan/afdoen stelt, als je er handigheid in hebt, echt niks voor. Na het rijden gewoon de schoenen en voeten even afspoelen met beetje water en dan glijden ze er iets makkelijker af!
gr_roos schreef:lindalieneke schreef:Ik vind ze ideaal! Niks geen prutsmuts met dat klitteband wat niet meer plakt! En aan/afdoen stelt, als je er handigheid in hebt, echt niks voor. Na het rijden gewoon de schoenen en voeten even afspoelen met beetje water en dan glijden ze er iets makkelijker af!
Helemaal mee eens, had ze altijd zo aan. Wel eerst omdoen en daarna pas stiften draaien.