Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:Op de site van Mac Rider wordt gesuggereerd dat wij oude modellen aanbieden. Dit is beslist niet waar, wij begrijpen dat het heel vervelend is voor Mac Rider dat wij de zadels gemiddeld tussen de € 900,00 en € 1500,00 goedkoper verkopen. Aangezien wij stoppen met het merk en nog 230 zadels op voorraad hebben houden wij een uitverkoop. De garantie op de zadels blijft gewoon er zit 2 jaar op het leer en 10 jaar op de boom. De zadels kosten nu allemaal € 1000,00 ongeacht welke u kiest. Deze prijs geld alleen voor de webshop. Wij hebben alle modellen en boommaten nog op voorraad mocht u geintresseerd zijn kunt u voor vragen contact met ons opnemen 072-5897564 .

manic schreef:Wat een debiel verhaal dit...
Maar wat ik me dan weer afvraag is waarom Koole zo graag van die zadels af wil en met het merk stopt.
youngster schreef:Omdat er blijkbaar nogal wat klachten her en der zijn over het merk en de service vanaf de fabriek.
Ik ken zelf ook wat mensen die ernstige klachten hebben en wat niet netjes in opgelost.
En hadden dus een zadel waar ze niks mee konden.