Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Moet je maar even op de site http://www.frysozadels.nl kijken, sowieso staan deze zadels goed bekend en hebben een diepe zit.
Marjolijnvdh schreef:Als eerste zou ik de combinatie van dit zadel, paard en ruiter laten na kijken door de zadelpasser die je dit zadel verkocht heeft. Het is wel erg snel dat het niet meer past. Voorzover ik begrijp past het niet meer op paard en ruiter. Het is mogelijk dat de ligging van het zadel jouw zit en inwerking beinvloedt. Wanneer een ander zadel met een diepere zit en meer wrong niet goed ligt krijg je ook problemen met je houding en inwerking van de zit. Dus dat is niet direct een oplossing.
Succes.
want ik had eerst een isabel werth en daar zat ik ook niet optimaal in maar het is echt moeilijk om een goed zadel voor zowel mij en mijn paard te vinden... daarom dat ik het hier ook even vroeg, verschillende ervaringen naast elkaar leggen, ik heb overigens wel een goed gevoel bij mijn zadelpasser! Kay_Kim schreef:Lynn_FDA schreef:Ik zou een zadel precies op maat laten maken.
Hieronder kan een paard zich vrij bewegen.
ja maar mijn vraag is dan wat er gebeurd als het paard veranderd? want ze is nog maar 6 jaar... dan wordt het toch een heel kostelijke zaak...
Lynn_FDA schreef:Ik zou een zadel precies op maat laten maken.
Hieronder kan een paard zich vrij bewegen.
wendyke schreef:kunnen ze toch rekening mee houden zeggen ze , mijn paard is 4 en heb een nieuw zadel aan laten meten
wendyke schreef:kunnen ze toch rekening mee houden zeggen ze , mijn paard is 4 en heb een nieuw zadel aan laten meten