Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
En ik zie er totaal de meerwaarde niet van in... PocoGaucha schreef:het lijkt mij een ideaal ding, ik heb het gelukkig niet nodig, maar het ziet er naar uit dat het echt werkt.
maar waarom hebben ze er eentje gemaakt voor dameszadels? echt, wie zon ding nodig denkt te hebben en dan alsnog op een dameszadel gaat zitten? waarom zou je dat doen ?
! Ik denk dat dit wel een ideale uitkomst is, vooral ook met dat gecontroleerde vallen. Ik denk dat het veel ongelukken kan schelen en ik ga toch maar eens kijken of ik er een aan kan schaffen
. MissMiekjee schreef:Wat een interessant product! Ik denk dat dit wel een ideale uitkomst is, vooral ook met dat gecontroleerde vallen. Ik denk dat het veel ongelukken kan schelen en ik ga toch maar eens kijken of ik er een aan kan schaffen
.
mhoogenbos schreef:En, heeft iemand er al ervaring mee?

MissMiekjee schreef:Dat is heel fijn! Ik denk dat ik deze ook maar eens ga aanschaffen. Ik ben wel benieuwd of het zadel niet meeschuift als je eraf valt en dat ding vast hebt, en dan met zadel en al op de grond beland, maar dat lijkt me wel moeilijk testen voor jou natuurlijk.
Suzanne F. schreef:mhoogenbos schreef:En, heeft iemand er al ervaring mee?
Ja ik heb hem.
Heb hem in Engeland besteld en het werd snel geleverd.
Ik vind hem fijn, het werkt anders dan een bokriempje omdat je hem altijd in je hand hebt. In het begin is het wel wennen, maar na een tijd wen je er aan en is het toch een veilig gevoel. Je komt hem af en toe tegen zeg maar maar hij belemmert je niet in het rijden. Zodra ik wat onzekerder word, dan hoef ik mijn hand maar iets hoger te plaatsen of opzij en dan voel ik hem. Geeft voor mij meer zekerheid, meer houvast. Ik ben er blij mee. Ik heb wel de maat small genomen, die was trouwens groot zat. Heb hem op het kleinst zitten.