Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dat de singel door de wrong gaat of nog verder naar voren?
Liselot schreef:Waar woon je ergens? In almelo zit een geweldige zadelpasser die het merk Black Country verkoopt. Dit zadel wordt helemaal pas gemaakt op je paard. Heleen is zelf superkundig en precies.
Slmt9 schreef:@liselot: Helaas woon ik daar absoluut niet in de buurt. Het idee van Black Country spreekt me wel aan, sowieso de merken die Klumper verkoopt (ook thorrowgood)
@Mrijn: als ik lees op de site spreekt het me aan, hoor zelf wel wisselende verhalen. Wil zelf liever geen kunstleer want ik ben bang dat 't eerder gaat scheuren (eigen ervaring kunstleer). Maar wellicht is dat totaal onterecht. Ook heb ik het idee dat het minder gaat vormen zoals leer dat doet.
@fjordnina: wederom bedankt voor je reactie en het delen van jou ervaring.
Mijn lijstje op volgorde van voorkeur:
- Zaldi
- Ninon Schutte
- Hulsebos
- Arno Brandt
- Anatomica
- Thorrowgood
- Black Country
- Fryso
- Albion
Slmt9 schreef:@liselot: Helaas woon ik daar absoluut niet in de buurt. Het idee van Black Country spreekt me wel aan, sowieso de merken die Klumper verkoopt (ook thorrowgood)
@Mrijn: als ik lees op de site spreekt het me aan, hoor zelf wel wisselende verhalen. Wil zelf liever geen kunstleer want ik ben bang dat 't eerder gaat scheuren (eigen ervaring kunstleer). Maar wellicht is dat totaal onterecht. Ook heb ik het idee dat het minder gaat vormen zoals leer dat doet.
- Zaldi
- Ninon Schutte
- Hulsebos
- Arno Brandt
- Anatomica
- Thorrowgood
- Black Country
- Fryso
- Albion
Kay_Kim schreef:Slmt9 schreef:@liselot: Helaas woon ik daar absoluut niet in de buurt. Het idee van Black Country spreekt me wel aan, sowieso de merken die Klumper verkoopt (ook thorrowgood)
- Zaldi
- Ninon Schutte
- Hulsebos
- Arno Brandt
- Anatomica
- Thorrowgood
- Black Country
- Fryso
- Albion
thorowgood is hetzelfde als kent and masters enkel is thorowgood (deels) kunststof en kenm leder
Door jullie ervaringen raak ik enthousiast, maar ook qua prijsklasse. Als het nodig is om een nieuw zadel uit een hogere prijsklasse aan te schaffen, dan is dat nodig en komt er een zadel uit die prijsklasse. Maar als je klaar bent met een zadel in een kleinere prijsklasse, dan is dat natuurlijk alleen maar heel fijn.