Jammer genoeg is het ook meteen de duurste. Zijn er hier mensen die zo'n zadel hebben of hebben gehad, of van plan zijn te kopen? Bevalt het?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) Maris schreef:Ik las laatst ergens dat de voorbomen van Wintec wat vreemd gevormd zijn. Ipv recht hebben ze een beetje inwaartse curve. Wat bij veel paarden voor een drukpunt kan zorgen werd er in dat artikel gezegd. Dus let daarop !
Hier http://saddlefitter.blogspot.nl/2011/09 ... tails.html is het artikel waar ik het over heb.
Hinke schreef:Dat is mss idd wel een nadeel, die cair kussens. Je kan de dikte helemaal niet aanpassen? Dat is dan een probleem van alle wintecs toch? Of zijn er ook wintecs van de nieuwe modellen zonder cair?
Yontheke schreef:Hinke schreef:Dat is mss idd wel een nadeel, die cair kussens. Je kan de dikte helemaal niet aanpassen? Dat is dan een probleem van alle wintecs toch? Of zijn er ook wintecs van de nieuwe modellen zonder cair?
Je kan de dikte toch wel laten aanpassen van de kussens? Dan leggen ze er een soort lappen tussen?
Dit is in augustus bij mijn paard nog aangepast omdat hij achteraan te laag kwam.
ambre schreef:Even op Ebay kijken,in duitsland scoor je er 1 rond de 600.
Maar is die 600 euro voor een nieuwe? Yontheke schreef:Bij mij in de winkel waren ze vorig jaar november 850 euro. Dit is de nieuwprijs met passen inbegrepen.
Misschien is er ondertussen een nieuw model ofzo?
Mijn zadelmaker is officieel verdeler van wintec dus normaal zouden zijn prijzen wel moeten kloppen. Het is voor de rest ook zeker geen goedkope winkel.