Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mayflower_ schreef:Ik heb ook een fit 2 voor mijn paard vanwege zijn hoge, smalle schoft en zijn lange rug. Ik snap dat de nieuwprijs te veel geld is.het zijn ook niet de goedkoopste zadels.
.
liekemel schreef:Selka, Kent en Master was volgens mij het merk wat onze kennis ook verkocht, ze had alleen niet de juiste maat voor ons paard en ze vroeg zich alsnog af of de "juiste" maat wel goed op dit paard zou liggen..
Mayflower_ Wij hebben voor ons andere paard ook een Fryso en dat bevalt ons echt heel goed. Probleem is alleen dat we ze nieuw te duur vinden en Tjalling een fit 2 nodig heeft, die kan ik op internet al niet vinden in het meest verkochte model dus ben bang dat dit luxere type dan helemaal onvindbaar is..
Ik ga nog even zoeken naar een stubbel of dat wat is
Top dat jullie zo meedenken
liekemel schreef:Mayflower_ schreef:Ik heb ook een fit 2 voor mijn paard vanwege zijn hoge, smalle schoft en zijn lange rug. Ik snap dat de nieuwprijs te veel geld is.het zijn ook niet de goedkoopste zadels.
Oké, niet de enigste fries met een fit 2 dus haha.
Probleem met een nieuwe Fryso is niet alleen dat de aanschafprijs zo hoog is maar ook dat we voor ons eigen zadel veel te weinig voor terug krijgen voor mijn gevoel.
Aan de ene kant snap ik het ook wel, hun moeten ons oude zadel dan ook weer doorverkopen, maar het verschil is dan gewoonweg tè groot. Ik geloof dat we 300 euro terug krijgen voor een zadel van 2,5 jaar oud wat nieuw 1400 heeft gekost en waar onlangs dus een nieuwe boom + standaardfabrieks opvullen in zit..

de de 1e konde we mooi inruilen toen we de 2e bij hun kochten. Misschien kan je je huidig zadel bij hun inruilen ( misschien nemen ze ook geen Frysos aan) wat wel belangrijk is is dat je het regelmatig op laat vullen Annekeee schreef:Ik heb in 9 jaar tijd maar 3 zadels gehad waaronder twee Frysosde de 1e konde we mooi inruilen toen we de 2e bij hun kochten. Misschien kan je je huidig zadel bij hun inruilen ( misschien nemen ze ook geen Frysos aan) wat wel belangrijk is is dat je het regelmatig op laat vullen