Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Joolien schreef:Helaas word deze teugel door de (sub)topruiters vaker gebruikt dan je denk tijdens het springen. Zelf vind ik het een luie en dwingende manier van werken.
hoezo bord voor de kop.. ZusJacobs schreef:Joolien schreef:Helaas word deze teugel door de (sub)topruiters vaker gebruikt dan je denk tijdens het springen. Zelf vind ik het een luie en dwingende manier van werken.
Jap.. Zo heb ik ruim 2 jaar geleden stage gelopen bij iemand (bekend van de eventing) die dat ook deed, heb het uiteindelijk niet langer dan twee dagen uitgehouden, deels vanwege de manier van omgaan tegenover de paarden maar ook tegenover mij. Gelukkig later wel betere ervaringen gehad, maar dit soort mensen zijn er dus echt. En die zijn héél overtuigt dat ze goed bezig zijn, anders zouden ze niet op dat niveau zijn..hoezo bord voor de kop..
ZusJacobs schreef:Joolien schreef:Helaas word deze teugel door de (sub)topruiters vaker gebruikt dan je denk tijdens het springen. Zelf vind ik het een luie en dwingende manier van werken.
Jap.. Zo heb ik ruim 2 jaar geleden stage gelopen bij iemand (bekend van de eventing) die dat ook deed, heb het uiteindelijk niet langer dan twee dagen uitgehouden, deels vanwege de manier van omgaan tegenover de paarden maar ook tegenover mij. Gelukkig later wel betere ervaringen gehad, maar dit soort mensen zijn er dus echt. En die zijn héél overtuigt dat ze goed bezig zijn, anders zouden ze niet op dat niveau zijn..hoezo bord voor de kop..