Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
twijfel..
.
), maar hier nu voor het derde jaar op rij NIka op de paarden liggen. Prijs-kwaliteit is echt prima. Alleen als er andere merken in de aanbieding zijn (bv halve prijs, en dus goedkoper dan Nika) koop ik die. Verder prima qua pasvorm hoor! En ook zeker waterdicht... Xsander schreef:Bij mij ging de nika deken best wel snel kapot! Voorsluitingen, en bilsluitingen..
Bij een van mijn dekens was dat idd het geval. Maar had netjes binnen een paar dagen een nieuwe sluiting.

Antgillya schreef:Ik moet je zeggen dat je natuurlijk moet doen waar je zelf het beste gevoel bij heb.
Maar, een bucas, amigo en rambo hebben het bij mijn paard nog geen 3 weken uitgehouden.
Deze nika dekens houden het al 3 seizoenen uit.
Dus als je ooit nog eens naar een nieuwe deken moet, kan je het altijd heroverwegen.
Verder, natuurlijk veel plezier met je nieuwe deken!!
Loetie84 schreef:Xsander schreef:Bij mij ging de nika deken best wel snel kapot! Voorsluitingen, en bilsluitingen..
Dan moet je contact opnemen en krijg je gewoon nieuwe sluitingenBij een van mijn dekens was dat idd het geval. Maar had netjes binnen een paar dagen een nieuwe sluiting.
Daarnaast is het maar net hoe voorzichtig je paard is. Onze ruin heeft altijd met een jaar de bilsingels kapot, de merrie heeft de bilsingels van 3 jaar geleden nog gewoon heel.