StalNollie schreef:best friend graaskorven die met opening in de neus.
Heb je een foto welke je precies bedoelt ?
LovingTweety schreef:Een goed vliegenmasker voor mijn falabella van 72 cm. Ik heb nu een 'mini' maar ook die is hij binnen 2 minuten kwijt. Alles is te groot.
Die ga ik even onthouden.
Wat is het kleinste wat je tot nu toe hebt gehad ?
Dan kan ik kijken of ik die nog kleiner kan laten maken.
tringtring_ schreef:Gekleurde hoofdstellen
Als ik er al een tegen kom zijn ze óf heel kinderachtig, of ik vind ze mooi maar ze zijn alleen in maat pony te krijgen ofzo

Paisy schreef:wat ik heel erg mis in de assortimenten van de nederlandse ruitersport;
verschillende kleuren leer. standaard is er zwart en donkerbruin, af en toe ook nog wel is cognac.
dit is dan zeer minimaal en vaak maar keuze uit 1 of 2 soorten.
ik ben zelf voornamelijk opzoek naar tabacco kleur.
zo had ik 5 jaar terug in het buitenland een springzadel laten maken in cognackleur.
na 2,5/3 jaar speuren had ik eindelijk mn set redelijk compleet in die kleur.
Diaz schreef:Meer kleuren hoofdstellen idd.. Er is echt 1 soort roze, en 1 soort blauw, en van EJ nu een oranje..
Ik mis oud-roze, creme, beige o.i.d.
Ook cognac, tabacco, londen e.d. zijn moeilijk te vinden!
Ik ben aan het kijken voor een paar hoofdstellen in het beige,
Ik kwam deze kleur tegen als western hoofdstel, en heb gevraagd of ze hier ook engelse hoofdstellen van kunnen maken.
Met welke kleur bruin kan ik jullie het meeste blij maken ?
En wat voor soort hoofdstel moet het dan zijn ?
Evelli schreef:Mis een basiccollectie goede shetland producten

gewoon effen producten in neutrale kleuren.
Kwaliteit van BR4Ever, ook de goede pasvorm, maar dat gewoon lekker simpel/basic/neutraal.
En mis korte shetlandersingels. Kortste tot nu toe is 45 cm wat ik heb gevonden. Maar zoek eigenlijk nog korter, gebruik nu het singeltje van mijn longeersingel.
Aan welke basis dingen moet ik denken ?
Halsters, dekentjes e.d. ?
Kortere singeltjes heb ik vaker gehoord, zal ik ook eens naar kijken.