De pony staat de afgelopen 2 jaar eigenlijk altijd buiten zonder dekens maar nu wil ik dus dat ze een kortere vacht krijgt. Maar nu komt de vraag.. Welke dekens moet ik nu allemaal hebben?
Alvast bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Herfstwind schreef:Bucas all in one is perfect inderdaad. Ze hebben het nooit te warm of te koud, altijd precies goed. Past zich goed aan aan de temperatuur.
En ze zijn moeilijk kapot te krijgen (al heeft een van onze paarden het toch voor elkaar gekregen, vraag niet hoe..), dus handig als je slopers in je kudde hebt.

Duhelo schreef:Herfstwind schreef:Bucas all in one is perfect inderdaad. Ze hebben het nooit te warm of te koud, altijd precies goed. Past zich goed aan aan de temperatuur.
En ze zijn moeilijk kapot te krijgen (al heeft een van onze paarden het toch voor elkaar gekregen, vraag niet hoe..), dus handig als je slopers in je kudde hebt.
mijn eerste bucas heeft een week meegegaan.
was een weekje op vakantie, toenmalige eigenaarh eeft deken niet herlegd maar gewoon rechtgetrokken, en toen ze lag heeft ze met haar achterbeen tijdens het rechtstaan op de deken gestaan, en hem finaal in twee gescheurd.
daaag 150 euro!![]()
de nieuwe bucas heeft een seizoen ongeschonden doorgeraakt, en ligt nu proper te wachten op de winter
echt waar?

Herfstwind schreef:Duhelo schreef:
mijn eerste bucas heeft een week meegegaan.
was een weekje op vakantie, toenmalige eigenaarh eeft deken niet herlegd maar gewoon rechtgetrokken, en toen ze lag heeft ze met haar achterbeen tijdens het rechtstaan op de deken gestaan, en hem finaal in twee gescheurd.
daaag 150 euro!![]()
de nieuwe bucas heeft een seizoen ongeschonden doorgeraakt, en ligt nu proper te wachten op de winterecht waar?
Mijn eerste Bucas is 4 jaar meegegaan, tot ik dus zo'n sloper kregen en die trok alles kapot.
Dan ging hij als hij los hing een rondje rennen tot de deken op zijn kont lag en dan stapte hij er zo uit.
Hij gaat in ieder geval langer mee dan 'normale' dekens.
Wij hebben ook niks anders meer dan bucas voor de winter eigenlijk. Als het toch iets te warm wordt maar het regent nog switchen we meestal op regendekens van Horseware die Dees al noemde, zijn ook erg fijne dekens (maar niet zo fijn als Bucas haha).

), tweede deken(60 euro op agradi) heeft een seizoen meegegaan, derde deken (de bucas) heeft een week meegegaan (150 euro), die heb ik zelfs nooit laten herstellen, als er iemand geinteresseerd is, ik heb hem nog ergens liggen,maat 215, en de vierde deken (bucas 150 euro), heeft het tenminste een seizoen overleefd)
Peerke_ schreef:Ik zou gewoon kijken voor een wat minder prijzige deken van 200 of 300 gram.
Ze zijn nu op verschillende plaatsen in de aanbieding, en als de BTW verhoging door gaat wordt de deken weer duurder.