Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MelissaV schreef:http://www.justwestern.nl/?catalogprodu ... 05674.aspx
Deze zijn wel leverbaar in 10,5 en roze. Staan er nu niet tussen maar zijn waarschijnlijk wel te bestellen
_Evanne schreef:Je kan misschien roze bitschijven aan het bitje vastmaken? Die zijn een stuk goedkoper dan een bitje en je ziet er meer van. Je moet er dan natuurlijk wel op letten dat het bit dan niet te krap wordt.
Edit: Je kan ze bijvoorbeeld krijgen bij EJ http://www.ej.nl/products/10000145/2690 ... IJVEN+EQUI
Ik weet dat het het bit 'kleiner' maakt, dat staat er toch ook? En ook een stuk makkelijker om een (roze) bit bij de vinden ook nog, dan kan je rustig een 11cm of 11,5cm nemen.
. Houd moed, je komt het vast tegen!
_Evanne schreef:Er komt vuil tussen? Maak jij je bit dan nooit schoon?Ik weet dat het het bit 'kleiner' maakt, dat staat er toch ook? En ook een stuk makkelijker om een (roze) bit bij de vinden ook nog, dan kan je rustig een 11cm of 11,5cm nemen.
Ik heb ze voorheen ook gebruikt voor mijn pony. Zij liep het fijnst op een speciaal bitje die met moeite in 11,5cm te krijgen waren, terwijl zij ook 10,5cm nodig had. Nooit last gehad van viezigheid of moeite gehad met aandoen. En ja, ze werd ook door kleine kinderen gereden.
Maarja, ik wilde alleen maar een goede tip geven. Altijd fijn als mensen dan zo vriendelijk reageren..
Succubi schreef:Ik zou die shop even mailen, wie weet kunnen zijn hem bestellen.
Zelf heb ik ook heel veel moeite gedaan voor een dubbel gebroken ROZE (appel) bitje. Weet wat je doormaakt. Houd moed, je komt het vast tegen!
Maar als zij ze al hebben dan zal ik ze iig mailen, wie weet kunnen ze aan jou maat komen!
Succubi schreef:Er staat op de site dat hij 16mm is.
Ik heb dezelfde, ook in het roze, dubbel gebroken en hij is niet dikker dan mijn gewone dubbel gebroken bitje (zelfs wat dunner).
Maar het idd wel iets om naar te kijken
amika2011 schreef:Een kleur van een zadeldekje, dekens of beenbeschermers heeft toch ook geen nut???
Waarom mag ik dan geen roze bit?
Ik vraag alleen maar hier of iemand weet waar ze te koop zijn.
En natuurlijk kijk ik wel of het goed zit bij de pony. En als het niet past, dan zij het zo en krijgt ze gewoon een bitje wat wel past.
Dat doe je met dekens, dekjes e.de. toch ook. Daar gebruik je in de goede kleur maar niet passend toch ook niet??
Ben echt niet iemand die zomaar een bitje in een pony z'n mond doet. Maar goed, dat word gelijk aangenomen....
Jammer dat er altijd gelijk commentaar komt....
EN ja je ziet zeker wat van het bitje. Daarom zoek ik zoals ik al zei een bustrens:
http://www.justwestern.nl/?catalogprodu ... 01042.aspx
amika2011 schreef:Ja en hoe moet ik dat weten of het goed zit voor ik het kan passen?? Dat weet je toch ook niet als je een gewoon bitje koopt. Dat moet je toch ook eerst uit proberen....
En je ziet het bit wel degelijk!! Kijk maar naar de roze zijkanten van de bustrens. Een zadeldekje zie je toch ook voor de helft niet, en toch kopen mensen die op kleur...
Ik weet de maat, ik weet de dikte, en dat is hetzelfde als ze nu heeft. Of ze er goed of niet goed op reageert kan ik toch niet weten van te voren....
Nee niemand zegt dat ik het niet mag, maar het komt wel zo over. Heel veel ordelen gelijk of ik een leek ben die zomaar iets wil omdat het leuk van kleur is. Maar goed dat heb ik al tig keer hier gezegt.
Als iemand een rubber bitje wil of gewoon een appel bitje is niet erg, maar o, als het een ander kleurtje is.... vreselijk...
amika2011 schreef:Ja en hoe moet ik dat weten of het goed zit voor ik het kan passen?? Dat weet je toch ook niet als je een gewoon bitje koopt. Dat moet je toch ook eerst uit proberen....
En je ziet het bit wel degelijk!! Kijk maar naar de roze zijkanten van de bustrens. Een zadeldekje zie je toch ook voor de helft niet, en toch kopen mensen die op kleur...
Ik weet de maat, ik weet de dikte, en dat is hetzelfde als ze nu heeft. Of ze er goed of niet goed op reageert kan ik toch niet weten van te voren....
Nee niemand zegt dat ik het niet mag, maar het komt wel zo over. Heel veel ordelen gelijk of ik een leek ben die zomaar iets wil omdat het leuk van kleur is. Maar goed dat heb ik al tig keer hier gezegt.
Als iemand een rubber bitje wil of gewoon een appel bitje is niet erg, maar o, als het een ander kleurtje is.... vreselijk...