Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Isegrim schreef:Ik vond het ondingen eerlijk gezegd. Niet zelf gehad, maar ze zaten aan het zadel van een paard dat ik wel eens reed. Ik vond ze erg onhandig.
s6801881 schreef:Echt niet comfortabel om mee te rijden en eigenlijk behoorlijk onhandig. Ik zou ze zeker niet aanraden
pamelien schreef:ik gebruik ze al jaren en vind ze super fijn. heb ze onder het zweetblad zitten. zijn mooi dun en je hebt geen gezeur met gespen, een hele goede uitvinding.
PocoGaucha schreef:opsteken kun je doen door helemaal boven in de riem zelf een gat te maken, dat heeft mijn verzorgpaard ook:)
Lous schreef:Ze zaten aan het zadel toen ik het kocht, maar ik kan ze niet opsteken, dat is het enige rottige.
Daarnaast is een gesp toch sneller te verstellen, vind ik persoonlijk.

Snap nog steeds niet waarom die gaatjes er nu helemaal doorheen zitten... Ziet er toch niet uit. s6801881 schreef:Ik neem aan dat het om deze gaat:
http://www.piafferuitersport.nl/img/pro ... -maten.jpg
Ik had ze op een wintec 500 VZH gekocht. Ik vond ze erg stroef. Ik droeg ze wel over het zweetblad. Daarnaast had ik er met verstellen meestal ruzie mee, op springmaat had ik ze op het kortst en daar zijn ze eigenlijk te stug voor. Opsteken deed ik niet, ik gooide de beugels over het zitvlak en deed dan de zadelhoes eromheen.
Leen_ schreef:[ Afbeelding ]
Dit is de -voor mij- mooiere versieSnap nog steeds niet waarom die gaatjes er nu helemaal doorheen zitten... Ziet er toch niet uit.
Ik vond ze net heel soepel, enkel om ze op het langste te zetting ging wat moeilijker (had ik ook niet nodig want mijn waren te lang), maar verder geen problemen. Ze plooien ook mooi om je been.
Leen_ schreef:[ Afbeelding ]
Dit is de -voor mij- mooiere versieSnap nog steeds niet waarom die gaatjes er nu helemaal doorheen zitten... Ziet er toch niet uit.
Ik vond ze net heel soepel, enkel om ze op het langste te zetting ging wat moeilijker (had ik ook niet nodig want mijn waren te lang), maar verder geen problemen. Ze plooien ook mooi om je been.

)
tot nu toe 1x gereden (weer is een drama hier) en erg makkelijk!