Laatst zag ik bij een divoza koopavond toch zoiets ontzettend leuks wat totaal bij mij past ookal ben ik 21:
Glitterspray voor je poowny!
Jaja, dat moest ik hebben, dus gekocht. Het ruikt erg lekker naar perzik, er hangt een hele geur rond mn knol als ik het heb gebruikt.
Mijn vraag aan jullie: wie gebruikt dit ook? Zijn er mensen die er serieus mee op wedstrijd gaan?
Ik zag laatst namelijk een glitterende ster op de kont van een paard en waren officiele wedstrijden. http://www.ej.nl/products/10000234/7730 ... EFFOL+KIDS
Overigens glittert het echt van een hele erge afstand al. Het is er makkelijk vanaf te halen. Ik heb het puur voor de grap gekocht

Dus; iemand misschien ook voorbeeld foto's? Ik wil binnenkort een stevig sjabloon maken.
PS: wist niet precies waar dit te plaatsen, twijfelde of ik het bij jeugdhonk neer moest zetten hihi.
Zilveren glitterspray op een wit dekje in die mate dat je alleen wat ziet blingen als de zon er net op valt vind ik wel mooi. Heel opzichtig vind ik het niks hoor 

)
.
Maar voor op officieel concours vind ik het niks
Vind dat nogal onprofessioneel staan
haha geinig spul maar niet voor elke dag gebruik, gaat overal op zitten, voor een keer dus leuk