Ook heb ik zelf een wollen deken gemaakt voor Jack toen hij hier kwam. (hij was ondervoedt en verwaardeloosd)
Maar zijn er meer die een beetje zelf knoeien?

Ik ben benieuwd naar tips en creaties ed.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

PanniePannie schreef:Ik maak zelf dekjes en pads
Zie mijn advertenties voor mijn creaties:
http://www.bokt.nl/markt/their-ads/245333
hotchocolat schreef:PanniePannie schreef:Ik maak zelf dekjes en pads
Zie mijn advertenties voor mijn creaties:
http://www.bokt.nl/markt/their-ads/245333
Jou dekjes zijn idd mooi. Heb er ook al eens naar gekeken. Het nadeel vind ik alleen dat ze recht zijn en niet zadelvormig.
. PanniePannie schreef:Zo, dat is leuk zeg! Ik heb vroeger ook veel gehaakt maar dit is toch wel uhm, heel veel haakwerk! Hoe lang heb je daarover gedaan?
Hoewel deze voor een welsh is van 129 zit ik toch te denken om een hele paarse te haken voor mijn uit de kluiten gegroeide haflinger, ben bang dat ik dan wel meer tijd kwijt ben. 
)aan de voorkant, bleef uiteraard niet zitten
BlueStar schreef:PanniePannie schreef:Zo, dat is leuk zeg! Ik heb vroeger ook veel gehaakt maar dit is toch wel uhm, heel veel haakwerk! Hoe lang heb je daarover gedaan?
Hahaha je moet echt tijd over hebben hoor, en die had ik toen.
elke dag ongeveer 8 uurtjes en iets langer dan een week
al met al is het gewoon goedkoper om er 1 te kopenHoewel deze voor een welsh is van 129 zit ik toch te denken om een hele paarse te haken voor mijn uit de kluiten gegroeide haflinger, ben bang dat ik dan wel meer tijd kwijt ben.
PanniePannie schreef:Zo, dat is een hele tijd. Maar dat had ik ook wel verwacht. Het is echt super leuk geworden!
En inderdaad, het is (als je de tijd van het maken wil terugverdienen) inderdaad beter om iets te kopen in de winkel. Ik vraag ongeveer 35 euro per dekje / pad die ik maak en krijg vaak de reactie dat het duur is. Volgens mij realiseert niet iedereen zich wat vulling en andere materialen kosten. En daarbij: dat je het niet in een uurtje in elkaar zet!