Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. T was wel erg toevallig dat t zo liep.... Maar het nu al zijn nut bewezen.
 . T was wel erg toevallig dat t zo liep.... Maar het nu al zijn nut bewezen.  Maar ja uiteindelijk gaat t natuurlijk ook om de pezen te versterken.
  Maar ja uiteindelijk gaat t natuurlijk ook om de pezen te versterken.                                                         

En dat gedurende 10 minuten. Dan slaat deze automatisch af. Hiermee moet je beginnen gedurende de week om te wennen. De tweede stand is wat intenser en drzzzz  langer. Deze stand duurt 20 minuten. De derde is het intenste. De drzzz duurt iets langer en is nog  intenser. Bij stand 1 voel ik de trilling op de vloer als ik vlak naast mn paard sta. (paard heeft de boots om
  En dat gedurende 10 minuten. Dan slaat deze automatisch af. Hiermee moet je beginnen gedurende de week om te wennen. De tweede stand is wat intenser en drzzzz  langer. Deze stand duurt 20 minuten. De derde is het intenste. De drzzz duurt iets langer en is nog  intenser. Bij stand 1 voel ik de trilling op de vloer als ik vlak naast mn paard sta. (paard heeft de boots om  ). Verder zei ikzelf gekscherend, als ik een stijve arm heb, dat ik m zelf om doe!
 ). Verder zei ikzelf gekscherend, als ik een stijve arm heb, dat ik m zelf om doe! 

. Het klinkt wel heel goed in ieder geval!
 . Het klinkt wel heel goed in ieder geval!                                                         

.  Ik Ben erg blij dat ik ze gekocht heb. Ik gebruik ze iedere dag. Heb nu na een week gebruik de batterijen moeten opladen.
 .  Ik Ben erg blij dat ik ze gekocht heb. Ik gebruik ze iedere dag. Heb nu na een week gebruik de batterijen moeten opladen.