Woow, veel reacties zeg. Bedankt allemaal!
EngeltjeS schreef:Ik heb de Rossner Amerika.
Heerlijk zadel!
Zit lekker, past goed op mijn haflinger (die nog al veranderd in bouw).
Verder heb ik geen ervaring met de winkel die je noemt, of zadelpassers.
Succes.
Waar heb jij dit zadel gekocht? Heb je deze bij divoza gekocht en heb je toen ook gebruik gemaakt van hun zadelpasservice?
xAylie schreef:Ik leen het springzadel van een vriendin weleens, een Norton Rexine, ook van Interhippique.

Volgens mij zit hier een brede boom in, en er ligt nog een bontje onder en dit zadel ligt echt fijn op mijn bijrijdhafje.
Zelf hebben wij een Knight Rider 17,5" dressuurzadel met de meest wijde boom besteld en die krijgen wij ergens deze week binnen en die komen ze passen.
Ik heb hem al eens bij een stalgenootje gepast die er alleen een andere boom in had, deze lag ook netjes.
Wellicht zijn een van deze zadels ook een optie voor jou?

De Knight Rider is idd een goede optie, ik ga kijken of er zadelmakers hier in de buurt zitten die dit zadel verkopen (:.
CoronaLime schreef:Typ eens interhippique in op de zoekfunctie hier, zijn onwijs slechte zadels

ik heb zelf een rossner amerika op mijn haflinger liggen, heerlijk zadel

Het ging mij ook niet om de hele goedkope zadels van interhippique, maar meer erom dat zij ook de Rossner Amerika en Wintec verkopen en zij ook de mogelijkheid hebben om te gebruik te maken van een zadelmaker. Het lijkt mij niet dat de kwaliteit van Rossner verschilt als jij hem bij Interhippique koopt ipv van bij Divoza? Ik heb inderdaad de topics gezien met de slechte ervaringen over de goedkope zadels van Interhippique en ben dus ook niet van plan om deze te kopen
. Waar heb jij jouw Rossner gekocht en heb je gebruik gemaakt van een zadelmaker?
Sodeletuut schreef:Al eens naar Barefoot gekeken?
Jaa, en ik ga toch liever voor een 'normaal' dressuurzadel.
Janine001 schreef:Rossner Amerika

Zit heerlijk, en heeft makkelijke pasvorm (mijn ervaring)!
Mooi dat er goede ervaringen zijn met dit zadel! Heb jij het zadel zelf ook? Zo ja, waar heb je hem gekocht?
sannx94 schreef:Nou, mijn haflinger is overleden, vandaar de 'had'.
Ik vond het ook een heel fijn zadel, maar sommige mensen vinden het heel hard vandaar

Hij is ook erg fijn in het onderhoud
Aaawh , sorry! Jaa, dat lijkt ook erg fijn idd, dat het zadel zo fijn is in het onderhoud (:
& verder @natasjaa, @ WhySoWhite & @Sjemira; Deze zadels liggen jammer genoeg boven mijn budget.