Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik vond het juist leuk om naar een mooi goed hoofdstel, met een mooi prijsje en een leuk dekje e.d. wenckep schreef:Heb ook zadelmaker/passers gezien die een complete set aanbieden dat moet toch wel goed zijn?
Alleen zit die ergens ver weg dus niet echt handig om langs te laten komen ivm extra kosten, dus mijn vraag of iemand andere zadelmakers/passers weet die ook sets verkopen, vaak zijn dat dan sets die al mooi bij elkaar passen..

Thehorsie schreef:Als ik jou was zou ik een "los" zadel kopen bijv. op marktplaats en dan afspreken of je hem mag passen en als het niet past je je geld gewoon terug krijgt.
Iemand op stal vragen die er verstand van heeft, maar het beste is natuurlijk een zadelmaker.
Wat voor budged heb je? En welke maten moet je hebben?
Ik heb nu een nieuw model Ainsley Vanguard met een Premiera lakhoofdstel zwart/wit onderlegd van http://www.hypostore.nl
wenckep schreef:Thehorsie schreef:Als ik jou was zou ik een "los" zadel kopen bijv. op marktplaats en dan afspreken of je hem mag passen en als het niet past je je geld gewoon terug krijgt.
Iemand op stal vragen die er verstand van heeft, maar het beste is natuurlijk een zadelmaker.
Wat voor budged heb je? En welke maten moet je hebben?
Ik heb nu een nieuw model Ainsley Vanguard met een Premiera lakhoofdstel zwart/wit onderlegd van http://www.hypostore.nl
Budget van +- 400 euro.. Moet een zadel voor een fries paard zijn waar af en toe recreatief op gereden word (+-3x per week)

wenckep schreef:1200 voor een zadel en 300 voor een hoofdstel,, nou zo gek ben ik niet dat ik dat ervoor betaal.. Daar kan ik een nog een paard voor kopen...
Wat moet je met een hoofdstel van 300 euro?? zonde geld
NatasjavE schreef:wenckep schreef:1200 voor een zadel en 300 voor een hoofdstel,, nou zo gek ben ik niet dat ik dat ervoor betaal.. Daar kan ik een nog een paard voor kopen...
Wat moet je met een hoofdstel van 300 euro?? zonde geld
Nou dat zijn toch echt de prijzen voor nieuwe spullen(hoofdstel kan ook wel onder 100 euro).
Een paard voor 1200 euro