Ik zit met een probleem ik heb dit jaar in mei de Rambo Sweet Hoody Itch gekocht. Helemaal happy (en blut) Want dit zou dé deken zijn. Gepast helemaal geweldig!
De volgende dag had de halsdeken al allemaal haaltjes en gaatjes. Naja kan gebeuren gerepareerd en klaar. Een week later was de borst kaal en de heupen... Leuk! Alles is schuurplekken!
Vorige week keek ik en ja hoor staart kaal
Nog nooooit gehad met me oude goedkope pagony deken. Stom ding.. Vandaag kwam ik was de bilkoord kapot en stuk bij de manen aan de binnenkant is los aan het gaan. De halsdeken zit onder de gaten en de klitteband voorsluiting is al halflos.De deken is precies de goede maat daar ligt het niet aan. De jeuk word er ook niet minder op. Kortom wat een onding!! ben er helemaal klaar mee. Heb een kaal paard,geld is weg en een kapotte deken. Terwijl ik er super zuinig op ben omdat het voor mij een ongelooflijke dure deken is. Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar de winkel. Ik weet het even niet meer, wat voor een deken is nou echt goed?

EDIT: foto van haar de 1e dag dat ik de deken had.
http://i50.tinypic.com/qxv2pe.jpg
als deze kapot gaan(dit word de tweede zomer dat ze op liggen en nog niet kapot)dan haal ik ze direct weer! 

wel van vorig jaar toen die nog nieuw was.

, voor ik gok 1/3 van de prijs van een Rambo? Zat prima en nooit schade aan gehad. Beetje (zoek)werk om ze aan te krijgen in het begin, maar je leert ze snel kennen en m'n paard hield vooral van het hals- en buikgedeelte van de deken. Zelf had ze geen eczeem, maar was ze wel erg gevoelig voor muggen- en dazensteken. Denk dat Pagony ze ook maakt - geen idee of die kwaliteit ok is. Bij dekens gaat het vaak niet over het merk, wel over de pasvorm. Wat op de ene geweldig ligt, doet het doodeenvoudig niet op de andere. Het kan dus wel wat zoekwerk zijn om een goede deken te vinden die én past, én goed van kwaliteit is. De ideale oplossing voor elk paard bestaat doodgewoon niet. Dat daarbij met wat pech je portefeuille enorm afziet, is een feit.