Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mn zusje komt uit Venhuizen dus dat was wat makkelijker....Colway schreef:Komt ze niet langs dan? Ow...zie dat je in Zeeland woontMn zusje komt uit Venhuizen dus dat was wat makkelijker....
Op de gok een zadel kopen is sowieso niet handig...
Of goed opmeten, bestellen en door een erkende zadelpasser uit jouw omgeving eventueel laten aanpassen?
)Colway schreef:Komt ze niet langs dan? Ow...zie dat je in Zeeland woontMn zusje komt uit Venhuizen dus dat was wat makkelijker....
Op de gok een zadel kopen is sowieso niet handig...
Of goed opmeten, bestellen en door een erkende zadelpasser uit jouw omgeving eventueel laten aanpassen?

Dus Trekking Saddles komt gewoon in Zeeland, naar mij was het ongeveer 75 euro voorrijkosten. AmySP schreef:Ik heb net een Zaldi New Kent besteld bij Trekking Saddles. Woon zelf in Noord-Holland maar mijn paard staat nog bij mijn instructrice in Zeeland, en de zadelmaker kwam gewoon passenDus Trekking Saddles komt gewoon in Zeeland, naar mij was het ongeveer 75 euro voorrijkosten.
elisabeth_vm schreef:Toevallig iemand die een verdeler van Zaldi weet zijn in België of net over de grens?
Heeft er trouwens nog iemand ervaringen met het aanpassen van Zaldi zadels? Ik heb een puberende PRE die momenteel echt bijna niks in de spieren staat, maar daar zou -hopelijk- toch nog stevig wat verandering in moeten komen en dan wil ik wel dat mn zadel blijft passen natuurlijk..