Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heel fijn zadel!
Met een model met kniewrongen hebben je knieën ook gewoon steun natuurlijk, normaal gesproken 

Blijheid schreef:Een stalgenootje van mij had een Wow zadel. Uiteraard door een officiele wow-passer laten aanmeten, lag super, prima zadel. Tot het paard veranderde, ze de passer weer liet komen, en het zadel toch niet zo aanpasbaar was als het leek. De passer adviseerde haar om met bontje of onderlegger te gaan werken, want hij kon het niet zo aanpassen dat het voor haar paard ging werken.
Daar zit je dan, met een kei-duur zadel van een jaar oud, gekocht om zijn aanpasbaarheid...
wat dus te groot zou zijn voor hem, en ik wil mijn paardje gewoon een goed degelijk zadel schenken zodat hij goed kan ontwikkelen zonder blessures door een zadel.
Die zijn tweedehands ook nog voor een redelijke prijs te krijgen en ook dealers hebben hem tweedehands wel ooit liggen. Kijk bijvoorbeeld eens naar Equimaro, die heeft ook Startrekk in het assortiment en zit in je regio. Ik weet niet waar je precies woont, maar evt mag je zelfs de mijne wel een keertje passen om te proberen?