Ik heb haar sinds september en rijd met een nightrider neptunes. Eigenlijk is dit zadel te lang voor haar rug (18 inch), hij zit niet zo lekker en glijd telkens van links naar rechts.
Ik ga nu sparen voor een nieuw zadel, nu dat ik werk heb gevonden wil ik eentje die goed past! Dus de zadelmaker komt hier zeker voor langs

Nu wil ik graag weten van de mensen met haflingers (of veel verstand van zadels) welk zadel zouden jullie mij aanraden. Ik wil een zadel met dikke kniewrongen (denk aan de euroriding titan bv, prestige topdressage) de kleur wil ik graag zwart hebben
Omdat ik absoluut geen kunststof meer wil, ook geen wintec of isabel werth (ondanks dat deze vrij goed zijn) ik wil graag een leren. Ik vind dit fijner!
Ook hoor ik graag alleen jullie meningen, als jullie ze toevallig te koop hebben staan hoeven jullie niet aan te bieden, ik wil het dit keer echt fatsoendelijk laten doen door een echte zadelmaker!
een budget heb ik niet echt want ik wil het beste voor het meisje. maar dat is inderdaad wel erg slim
ja klinkt allemaal een beetje misvormd haha !
en die verkorte zadels zijn de meningen ook over verdeeld ivm drukverdeling. Sommige zadelmakers hebben allerlei zadels waaronder massimo en kan je ook proefrijden.