Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, de vegetarisch gelooide kaptoom van Equihof zoals ze zelf zegt
, contradictio interminis
. Ik las ergens dat ze die ring daar had laten bevestigen voor een zo zacht mogelijke inwerking, dat dient daar dus niet voor.......
it_is_me schreef:Zal het niet per paard verschillen, aangezien geen paardenhoofd hetzelfde is? Probeer het uit en bekijk wat het fijnste om het hoofd ligt.
@Pasterza: El Caballo is dat een Duitse winkel? Overigens heb ik dezelfde kaptoom, maar zie dat de ring bij mijn kaptoom aan de zijkant iets hoger zit. Zal dat uitmaken voor zo'n bithanger?

it_is_me schreef:@ Cambiar: Een tweede riempje voor het bit zou inderdaad ook kunnen. Alleen wat dan wel jammer is, is dat mijn kaptoom bruin is en mijn andere hoofdstel, die ik dan uit elkaar moet halen zwart is. Dus qua kleur minder fraai. Heb ook geen idee of het fijn zit met die bithangers. Het ziet er wel handig uit!
@ Paterza: Ik heb ook al wel Nederlands sites gevonden waar men zo'n kaptoom verkoopt, alleen het gaat mij dan alleen om de bithangers en die zijn dan weer niet los te koop...
Ik zou het echter niet, doen, hang er gewoon een riem bij over het hoofd om het bit aan te bevestigen.