Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Annelies geeft eigenlijk het antwoord wat ik ook had willen geven.
, en is ook zeker niet de bedoeling dat ze hier serieus op gaat rijden op mijn paard.
) en en dat wekt alleen maar frustraties op bij zowel je dochter als bij jou om van je paard nog maar niet te spreken. Als je de ruimte en het geld hebt, koop een leuke shetlander, A-pony en ga daar lekker mee aan de gang maar eigenlijk adviseer ik om toch nog maar een tijdje te wachten tot ze wat ouder is om lekker aan de gang te kunnen gaan met paard/ponyrijden. kleinvosje schreef:Ik laat mijn kinderen gewoon in mijn springzadel zitten. Ze zitten nooit heel lang op het paard, zeker bij jonge kinderen en hun heupen is het niet goed zo lang te zitten. Ik ga voor die korte ritjes geen ander zadel aanschaffen, zodra ze 6 zijn past het al veel beter!
Yamcha schreef:Dat ligt allemaal of op de schoft, of de lendenen. Vraag me af of dat nou wel zo'n goed idee is. Bij mijn neefje doe ik een bontje op mijn zadel, en hij gaat voor mij zitten.