Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wel een goede reden om op zoek te gaan naar een nieuw zadel dat wel goed past bij jou en je paard!
Britt schreef:Vind ik geen goede reden om van boomloos af ste stappenwel een goede reden om op zoek te gaan naar een nieuw zadel dat wel goed past bij jou en je paard!
Er zijn zoveel verschillende opties voor handen dat je, als je tenminste tevreden bent over boomloos, daar ook eens naar kunt kijken. Welk zadel heb je nu?

Britt schreef:Vind ik geen goede reden om van boomloos af ste stappenwel een goede reden om op zoek te gaan naar een nieuw zadel dat wel goed past bij jou en je paard!
Er zijn zoveel verschillende opties voor handen dat je, als je tenminste tevreden bent over boomloos, daar ook eens naar kunt kijken. Welk zadel heb je nu?

kan er zelf totaal niet op rijden en lag ook niet geweldig op de paarden die ik ken. Vandaar ook mijn keus voor de Startrekk en de Ghost, die je voorheen wel kon testen, moet je even zoeken naar wederverkopers. De Trekker is n principe ook te tesyen bij vrschillende verkopers

Hij heeft eerlijk gezegt nooit echt lekker gelegen, de zweetafdrukken waren ook altijd een beetje scheef.

alleen is mn pony een gruwelijke wiebelkont en heel gevoelig en vond ze het kleine beetje zadel te weinig. (kan ook niet zonder zadel rijden, vind ze vreselijk
dan voelt ze te veel, hoe stil je ook zit). Maar als ik ooit geld teveel heb, komt er weer een gost! Ideaal aan de ghost is het korte draagvlak, dat effectief nog geen 30 cm heeft.