Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en tijdens het rijden kwamen er ook weer schaafwonden voor de neusriem.

superbraaf mits hij weet dat je het overwicht hebt en houdt en die mits zou dan wel een probleempje worden

Urielle schreef:Beetje lage neusriemidee met meer vrijheid op het hoofd? Misschien dat dat wel iets is, mits het onderste riempje dan niet irriteert natuurlijk.
Pfff, wat mij betreft ging die hele neusriem eraf hahaha, jammer dat het verplicht is.
Deze mag wel vande KNHS ook?
Urielle schreef:Beetje lage neusriemidee met meer vrijheid op het hoofd? Misschien dat dat wel iets is, mits het onderste riempje dan niet irriteert natuurlijk.
Pfff, wat mij betreft ging die hele neusriem eraf hahaha, jammer dat het verplicht is.
Deze mag wel vande KNHS ook?
Apple schreef:Wat voor bit heeft hij? Zou hij een allergie ontwikkeld kunnen hebben voor het metaal in het bit?
Amaris schreef:Je zou ook de lage neusriem kunnen proberen en dan gewoon heeeeel erg los. Dan heb je voor het wedstrijdidee wel een neusriem om, maar in de praktijk maakt hij dan bijna nergens echt contact met de huid.
En dat is eigenlijk altijd wel goed gegaan, maar sinds vorig jaar dus ineens problemen, want die lippen moet wel vanuit het bit komen lijkt me, of het moet zijn dat hij ook klem kwam tussen bit en sperriem want die was er destijds niet af.