T zadel heb ik nu al aangeschaft omdat het zo uit kwam.
Omdat hij nieuw is mocht hij gepast en ander retour voor een andere maat.
Nu vraag ik me af hoe vinden jullie hem qua groote ?
de boom is te krap volgens mij, dus die moet eruit.
Stoer meisje!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LenaBaars schreef:mag hopen dat je dr pas over een dik jaar gaat inrijden, tegen die tijd is de bouw ook enorm veranderd.
Snap niet zo goed waarom je nu al een zadel aanschaft, maar nu verstellen zal nog onzinniger zijn.

Buckje schreef:Dankjullie wel, de boom is idd te smal maar deze kan ik verbrede met een beugel, als de lengte maar weet dat die goed zit kan ik hem over een jaar nog laten aanpassen qua boom toch ? en evt vullen ?LenaBaars schreef:mag hopen dat je dr pas over een dik jaar gaat inrijden, tegen die tijd is de bouw ook enorm veranderd.
Snap niet zo goed waarom je nu al een zadel aanschaft, maar nu verstellen zal nog onzinniger zijn.
Ik vraag ook niet om wanneer ik een zadel moet aanschaffen maar om de lengte van het zadel.
Mijn merrie word ook eerst voor de kar beleerd eer ze onder het zadel gaat dus ben dan geruime tijd verder!
Ik heb dit zadel te danken aan mijn vader en dat aanbod sla ik niet af!
kleinvosje schreef:Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten, maar dat is uit te zoeken natuurlijk!

Ik kan natuurlijk wel t zadel op mijn rekening later terugstorten en dan zelf verder kijken over een tijdje.