Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
barrelover schreef:Pfff... kennen jullie dat, je hebt spullen te koop staan en het lijkt wel of echt niemand ze wil hebben?!?
ik heb mijn zadel te koop. Omdat ik een ander zadel nodig heb voor mijn paard en rug omdat dit niet meer past en ik ontzettende last van mijn rug heb hierin.
Ik heb een heel net zadel en vraag er 350 euro voor. Dat kan best overlegd worden.
Nu heb ik al zadelmakers gebeld, maneges, advertentie op marktplaats en hier gezet. Nergens een reactie of interesse.
Wel ontzettend balen als je eerst je zadel moet verkopen voordat je dus het passende zadel kunt kopen dat je na eindeloos zoeken hebt gevonden.(helaas is inruil niet mogelijk)
Kennen jullie dit probleem? Zal het aan de 'crisis' liggen? Waar zitten jullie mee in de maag?
barrelover schreef:Jeetje! wel beter dat je er zo snel af was en dat het natuurlijk pastte op het andere paard. Op maat gemaakte zadels verkopen lijkt mij helemaal moeilijk. Na 10 jaar gebruik er van gemaakt te hebben is 500 euro nog een redelijk nette prijs toch?!