Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MisticRider schreef:
AnniekSolana schreef:Die van Nika heb ik nu ook op één paardje liggen, dan wel met halve hals en daar mag ik niet over klagen. Zijn opzich fijne dekens. Maar ik zou dan inderdaad wel even rondkijken of ze er niet een zonder hals dan hebben. (lees hierboven al dat ze de halve hals in shets niet hebben) Maar misschien wel één zonder hals?
Loetie84 schreef:AnniekSolana schreef:Die van Nika heb ik nu ook op één paardje liggen, dan wel met halve hals en daar mag ik niet over klagen. Zijn opzich fijne dekens. Maar ik zou dan inderdaad wel even rondkijken of ze er niet een zonder hals dan hebben. (lees hierboven al dat ze de halve hals in shets niet hebben) Maar misschien wel één zonder hals?
Het idee achter de (halve) hals, is dat hij niet kan snijden, zoals een deken zonder hals wel makkelijker kan. Ook al neemt TS nu een goed passende deken, heb je nog kans dat ie in de bestaande wond loopt te vroeten. Ik zou dan toch eerder voor een deken met hele hals kiezen in dat geval.
)
rb_1990 schreef:Wanneer je een borstbeschermer nodig hebt past je deken dus niet. Bij een goed passend deken is een borstbeschermer niet nodig. Als ik jou was zou ik naar een ruitersportzaak gaan en daar je probleem uitleggen. Als het goed is zijn zij degene met verstand van zaken en kunnen jou als het goed is een goed deken adviseren.
Suc6 ermee!

dennisje schreef:rb_1990 schreef:Wanneer je een borstbeschermer nodig hebt past je deken dus niet. Bij een goed passend deken is een borstbeschermer niet nodig. Als ik jou was zou ik naar een ruitersportzaak gaan en daar je probleem uitleggen. Als het goed is zijn zij degene met verstand van zaken en kunnen jou als het goed is een goed deken adviseren.
Suc6 ermee!
een borstbeschermer is voor het voorkomen van kale plekken en heeft niets te maken met dat de deken niet past
dennisje schreef:rb_1990 schreef:Wanneer je een borstbeschermer nodig hebt past je deken dus niet. Bij een goed passend deken is een borstbeschermer niet nodig. Als ik jou was zou ik naar een ruitersportzaak gaan en daar je probleem uitleggen. Als het goed is zijn zij degene met verstand van zaken en kunnen jou als het goed is een goed deken adviseren.
Suc6 ermee!
een borstbeschermer is voor het voorkomen van kale plekken en heeft niets te maken met dat de deken niet past
. Een goed passend deken schuurt namelijk niet.