Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cavaletti schreef:Je hebt een Knight Rider neptunus (kunststof zadel) gekocht en daarvan is de boom net als bij de wintec verwisselbaar. Dit is dus alleen bij dit model en dus alleen het kunststof zadel.
Standaard zit er een medium boom in (zwart geloof ik). De bomen zijn niet hetzelfde als de wintec, ze passen niet in elkaars zadel. Hebben wel dezelfde kleuren maar zijn dus niet hetzelfde.
mirgino schreef:heb jij wel echte Knight Rider bomen erbij?
ik zal vanavond eens kijken ,ik heb een nieuw zadel liggen boven en een roze boom erbij
er zit dacht ik een zwarte in.
ik zal wel ff kijken vanavond en dan zet ik het hier neer.
xTesske schreef:kiki1976@ ik heb de kleinste ook geprobeerd met hulp maar dat ging ook niet?
mirgino schreef:weet je wel zeker dat dit zadel verwisselbare boom heeft?
lijkt erop dat dit een vast stuk is
of kan je het zadel naar elkaar toe duwen?
mirgino schreef:ik heb in mijn zadel gekeken
als ik het klitteband openklap zie ik gelijk de zwarte boom zitten
verder zie ik niks, dan moet ik het zadel eerst uit elkaar halen
ik kan dus zo niet zien of er een witte boom zoals bij jou zit.
bij de wintec zadels gaat de boom verwisselen erg makkelijk.
weet je wel zeker dat dit zadel verwisselbare boom heeft?
kiki1976 schreef:mirgino schreef:weet je wel zeker dat dit zadel verwisselbare boom heeft?
Ze heeft een Knight Rider Neptunus en die heeft een verwisselbare boom.
Maar normaal worden deze altijd standaard geleverd met een zwarte boom erin. Maar hier zit nu geen verwisselbare boom in, vandaar dat het anders ziet.
Het zadel kan je idd naar elkaar toe duwen (kleiner maken) of iets uitrekken (groter maken) tijdens het verwisselen