Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Leorah schreef:ik heb hier een andere optie:
nee, want als een ander het maken kan, kan ik het ook, dus maak ik het dan liever zelf
Kaula schreef:Leorah schreef:ik heb hier een andere optie:
nee, want als een ander het maken kan, kan ik het ook, dus maak ik het dan liever zelf
Ben ik het niet mee eens, iemand anders kan betere machines/ technieken hebben (een industriele naaimachine bijv.) en / of
meer ervaring en talent. Dekjes, dekens en peesbeschermers worden evengoed door iemand gemaakt hoor, maar dan ergens in Taiwan ofzo.
TS: je zou ook het maakwerk kunnen uitbesteden voor een professioneler resultaat. Ziet er vaak toch net even iets minder
freubel-achtig uit.
Ook bij een bokker een enorm leuk stalnaambordje gekocht. Als ik ooit een leuk dekje of iets tegenkom wat me wel leuk lijkt (hou weer net van dat apartere spul) dan zal ik zeker overwegen om zoiets te kopen. 
Kaula schreef:Leorah schreef:ik heb hier een andere optie:
Ben ik het niet mee eens, iemand anders kan betere machines/ technieken hebben (een industriele naaimachine bijv.) en / of
meer ervaring en talent. Dekjes, dekens en peesbeschermers worden evengoed door iemand gemaakt hoor, maar dan ergens in Taiwan ofzo.
TS: je zou ook het maakwerk kunnen uitbesteden voor een professioneler resultaat. Ziet er vaak toch net even iets minder
freubel-achtig uit.
Angeliekje schreef:Ik heb "ja, als het mooi is", en "ja, als de prijs/kwaliteit goed is" gekozen. Ik heb nu twee zelfgemaakte frontriemen gekocht van bokkers waar ik heel blij mee benOok bij een bokker een enorm leuk stalnaambordje gekocht. Als ik ooit een leuk dekje of iets tegenkom wat me wel leuk lijkt (hou weer net van dat apartere spul) dan zal ik zeker overwegen om zoiets te kopen.