Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ZinaFalcotje schreef:is dit echt puur een halster, of kan er mee gereden worden? wel erg mooie kleuren inderdaad!
Ik heb er (op de bonte pony) even lange lijnen mee gedaan en ze reageerde súper.
Ik heb geen lus aan de onderkant zitten, ik wil even beginnen met aan de zijkant te sturen etc.
passieAppel schreef:Knap zeg! Je hoeveelste is dit en hoe lang doe je erover?
Ik heb er nog geen uur over gedaan. Heb hem wel 4x helemaal uit moeten halen en 5keer een stukje uit moeten halen.
Maar ik ga er binnenkort nog een maken en dan wil ik een mooiere neusriem maken.
En constante druk, nee dat kan niet. Maar met lange lijnen doe ik dat ook niet.

CorkyLover schreef:passieAppel schreef:Knap zeg! Je hoeveelste is dit en hoe lang doe je erover?
Mijn 1ste.Ik heb er nog geen uur over gedaan. Heb hem wel 4x helemaal uit moeten halen en 5keer een stukje uit moeten halen.
xJitskee Ik heb er geen 1.Maar ik ga er binnenkort nog een maken en dan wil ik een mooiere neusriem maken.
En constante druk, nee dat kan niet. Maar met lange lijnen doe ik dat ook niet, enkel voor het sturen, want de rest doe ik op stem.
![]()
T_hijs Ik vond van niet, maar ik heb eigenlijk altijd lange lijnen met een normaal halster gedaan, dus dat snaptte ze opzich wel.
Casperzazoe Ik heb het alleen voor net wat duidelijker te zijn met lange lijnen. Het is nog een jonge pony (5jaar) en zo was ze net even wat minder sterk. Want het is zo eng, als je in de wei tussen de andere paarden loopt, maar er niet heen mag.
ik ben ook wel benieuwd hoe je nou een CRB kunt maken. Heeft iemand daar misschien een goede beschrijving van?
?