Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ManonGrr schreef:Bedankt voor jullie reacties! Doet goed, zo'n positiviteit. Heb inderdaad het idee, dat men maar met elkaar mee-l*lt. Volgens mij hebben de helft van de mensen niet eens een ihp zadel gehad.. Wacht nog steeds op een belletje van de zadelmaker, die kan mij vast en zeker meer vertellen. Ik staar me niet blind op één zadel, of één reactie. Ben benieuwd. @Horsii, weet je toevallig nog welke je had? en hoe reed je ermee? (dressuur, springen etc, en hoevaak pw)
matasja schreef:ja maarja 1 keer een slecht zadel van interhipique en meteen is het hele merk Kl*te? er kan ook een hele slechte rossner tussen zitten, of een stubben of een wintec waarvan naden loslaten, of wat ik vaak hoor, die rossner is niks want de zitmaat is kleiner door de diepe zit. zelfde als dat je een opel koopt en die laat je een keer staan, dan zijn alle opels in jouw opzicht niks meer waard, maar wel onterecht. of 1 keer een slechte dierenarts of hoefsmit gehad, man wat was die slecht en moet je kijken hoe heel bokt meteen mee gaat l*llen, echt triest. inderdaad hebben de meeste waarschijnlijk nooit dit zadel gebruikt maar vinden het al niks omdat er zoveel over te vinden is. zelfde als dat ik geen garnalen lust omdat mijn moeder ze vies vind, heb die dingen nog nooit geproefd
laat je niet beinvloeden door bokt, ga voor wat lekker zit voor jou EN je paard.