Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NinavR schreef:Ik heb op Marktplaats een oproep geplaatst, ik heb aangifte gedaan, een oproep op de manege gehangen, de ruitersport zaken in de buurt ingelicht, niks , nakkes , nada !!
Ze had clubkampioenschappen en werd ook nog clubkampioen was natuurlijk super totdat bleek dat het zadel gestolen was, ze is erg verdrietig ook omdat we weten dat het iemand van de manege geweest moet zijn. Er zitten cijfersloten op de deur van de zadelkamer en de codes kennen alleen de mensen die hun paard op de manege hebben staan...dat maakt het allemaal des te triester.
Een volwassene heeft niets aan dit zadel, ik heb als laatste redmiddel nog een beloning uitgeloofd op de manege van € 250,--. Wie weet reageert daar iemand op maar ik vrees het ergste..
In ieder geval alvast bedankt voor het opletten !! Echt super van jullie.
xSaarSaar schreef:xxMaxx schreef:Partijen ja, dit is één zadel.
Je weet niet wat ermee gebeurd is
xxMaxx schreef:xSaarSaar schreef:Marktplaats etc. goed in de gaten houden, maar ik vrees dat hij al de grens over is...
De grens over met een zadel... Dat gaat wat te ver denk ik. Die is nog wel hier hoor