Bij alle online ruitersportwinkels volgens mij, de Welkoop / Boerenbond heeft het ook wel
Tivara
Geplaatst: 20-11-11 18:23
Ik zou eerst even bij de Action/Xenos kijken. Daar kan je veel spullen vinden die je om benen/frontriem/teugels/etc. kan doen, en dan ben je veel goedkoper uit dan dat je alles bij een paardenwinkel haalt.
Voor zo'n reflecterend borsttuig kan je ook goed zo'n reflecterende hondenriem gebruiken.
mltex
Geplaatst: 20-11-11 18:24
http://www.horze.nl heb ik 4 reflectiepeesbeschermers gekocht, ze hebben meer, borstuig, reflectiedeken, hesjes etc
Bij de xenos momenteel niet (ik werk daar) en we hebben niks meer van reflecterend spul, dat hoorde bij de travel afdeling maar die is er nu helemaal uit
Kijk ook eens bij de Wibra, daar hebben ze ook vaak reflecterende spulletjes en lampjes voor spotprijzen. Gamma had vorig jaar ook hele mooie hoofdlampjes die je over je cap kan dragen voor 5 euro (bij Divoza vroegen ze voor dezelfde lampjes drie keer zoveel!!!!) Kruidvat, Etos e.d. hebben vaak ook de goedkopere fietslampjes, ik gebruik de witte als koplampje op mijn frontriem (blijft super zitten). Succes!!!