Dat vind ik toch best wel veel
Vinden jullie dat ook of juist niet??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat vind ik toch best wel veel
jiperdepip schreef:als je dat al niet kunt betalen vraag ik me af of de paardenhobby geschikt is die is nou eenmaal duur
DRESSAGEFAN schreef:Valt best mee, vergelijk het gewoon maar eens met een winterjas, en dan is een deken nog eens veel meer stof, die sterker, urenlang waterdicht en dan nog ademend moet zijn.
shetdekens bevatten veel minder stof, en zijn over het algemeen net zo duur
maar lees slechte verhalen over de waterdichtheid. DRESSAGEFAN schreef:Heb dit weekend anders mijn waterdichte dekens gekocht onder de 78 euro, en kreeg er nog een fleecedeken gratis erbovenop (was actie). Huismerk van http://www.kerckhaert.be (België), en zijn kwalitatief dik in orde!
ellepel schreef:een deken duur?
een paard is duur!!!!
![]()
![]()
een deken is niet duur,als je er elk jaar 1 zou kopen van 60 euro dan ben je helemaal niet veel kwijt.
60 euro gedeeld door 12 maanden is 5 euro per maand.
lijkt me niet veel geld.
stel je zou 2 dekens nemen dan is dat nog maar een tientje per maand
en ik begrijp de TS dus wel. Ik had een krantje van de paardendrogist en als ik dan lees dat een outdoordeken v.a. 200 euro is
(bucas oid) Evelli schreef:Maar je kan niet bij de winkel aankomen met "ik kom elke maand 5 euro betalen en dan heb ik hem over 12 maanden afbetaald"
Dus een deken blijft een grote aanschaf, linksom of rechtsomen ik begrijp de TS dus wel. Ik had een krantje van de paardendrogist en als ik dan lees dat een outdoordeken v.a. 200 euro is
(bucas oid)
Tigra_ schreef:Evelli schreef:Maar je kan niet bij de winkel aankomen met "ik kom elke maand 5 euro betalen en dan heb ik hem over 12 maanden afbetaald"
Dus een deken blijft een grote aanschaf, linksom of rechtsomen ik begrijp de TS dus wel. Ik had een krantje van de paardendrogist en als ik dan lees dat een outdoordeken v.a. 200 euro is
(bucas oid)
Het gaat om dekens van 50/60 euro die ze duur vindt. Ik vindt dat echt helemaal niet duur voor een regendeken hoor.
Ik gebruik ze niet maar als we het nu hebben over dekens van 200 euro zeg ik ja dat vindt ik aan de dure kant maar als de kwaliteit goed is en je er dus misschien wel 2,5 jaar mee doet zegt het ook wat.

ellepel schreef:een deken duur?
een paard is duur!!!!
![]()
![]()
een deken is niet duur,als je er elk jaar 1 zou kopen van 60 euro dan ben je helemaal niet veel kwijt.
lijkt me niet veel geld.
_coquette_ schreef:ellepel schreef:een deken duur?
een paard is duur!!!!
![]()
![]()
lijkt me niet veel geld.
Ja dat is waar alleen redden de meeste sportpaarden het niet met 2 dekens, die hebben voor elk weertype een andere deken.