Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?!
!
! aardberry schreef:ponylies schreef:het is denk ik een losse neusriem die je gewone neusrien vervangt
Ja okee maar als je dat bit in doet moet de neusriem nog om da neus heen, maar hoe werkt dat? Zit er een gesp op ofzo?
.TinePine schreef:Ik kan hier niets aardigs over zeggen denk ik.....Behalve dat het creatief is
Zie in je profiel dat je 14 bent. Welke instructeur heeft je dit aangeraden en waarom?
moelly schreef:typisch bokt weer..
TS vraagt gewoon of de combinatie mogelijk is, misschien vroeg TS het zich gewoon af?
Misschien heeft TS er wel een hele goede reden voor.
Ik herhaal wat TS zegt:
Jullie kennen TS, haar paard en haar situatie niet.
Ik denk zelf niet dat dit gaat passen.
Ik denk dat het te krap wordt.
Benfan schreef:Typisch bokt weer om mensen hun paarden maar alles te laten aandoen in de trend van 'eigen keuze". Misschien weet de TS niet eens wat voor een hell ze haar paard in gooit met die klote zooi om zijn hoofd. Jij kent het paard van de TS ook niet maar vind het allemaal wel best.
Vraag ik me af Moelly, kan ik mijn paard rijden met die neusriem en een mikmar bit?moelly schreef:typisch bokt weer..
TS vraagt gewoon of de combinatie mogelijk is, misschien vroeg TS het zich gewoon af?
Misschien heeft TS er wel een hele goede reden voor.
Ik herhaal wat TS zegt:
Jullie kennen TS, haar paard en haar situatie niet.
Ik denk zelf niet dat dit gaat passen.
Ik denk dat het te krap wordt.