Zoals de vraag al zegt medisch advies bitloos rijden van de da nu komen de vragen welke hoofdstel kan ik beste gebruiken moet de aantekening in zijn paspoort of moet ik papiertje da hebben en dat hij op medisch advies bitloos moet rijden en waar vind ik iemand die me paard bitloos kan inrijden ik vind niet erg dat er geen bit in kan omdat we dat toch van plan waren maar bitloos te rijden maar voor keuring van onze hengst dacht even bitje in en daarna meteen weer de kast in hang maar nu heeft da gekeken of we alvast konden oefen met bit maar dat is helemaal afgeraden zelfs rubber bit het liefst niet of alleen voor de ring en snel er uit maar als ze akkoord gaan met verklaring van haar zij ze dat bitloos medische advies niet mag maar de vraag is nu welk hoofdstel en wie weet iemand die mee kan helpen met inrijden als het zo ver is en zoek ook personen die dat ook hebben met hun paard of pony

) maar als hij over een jaar oid wél weer op bit mag zou ik hem tot dan gewoon even thuishouden van de keuring