Mijn paardje en ik

Na deze foto ben inmiddels wel 14 kilo kwijt.. Maar nog steeds niet dun
iets straks zie ik eigenlijk ook niet echt zitten..Alvast bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

iets straks zie ik eigenlijk ook niet echt zitten..
Turqoise is idd mooi, mijn nieuwe showjasje is zwart met turqoise glitters, zwarte chaps en ik heb ook een (bruin-)bonte onder mn bips. Persoonlijk vind ik dat je jasje/blouse/slinky met een bonte (lees vaak "druk" patroon) niet TE schreeuwerig moet zijn. Dus niet eentje met duizenden bloemen en kleurtjes, maar das mijn smaak. Ik heb er een simpel zwarte blanket onder liggen, lekker veilig en past overal bij!

Teuntje111 schreef:Vind alleen je paarse showblouse wel leuker staan, waar je in Oud Gastel mee reed ( heb ik toen foto's van gemaakt)
Nadeel daarvan is dat je echt elk rolletje ziet!

dus geen pasteltinten
Alleen de vraag voor mij nog steeds, showblouse, slinky met giletje, chaps of toch nette broek... Heb overigens wel al showboots, zwart met blauwe stiksels..

Kan eventueel ook nog met een diepblauwe/paarsige blanket...
. Ook voor een maatje meer ziet dit er gewoon super uit. Als je voor alleen een broek gaat, neem er een met ruim voldoende lengte, dus echt een waar je bijna op gaat staan als je niet op je paard zit en netjes in het zwart. Chaps zijn altijd netjes natuurlijk, maar wel een broek in dezelfde kleur eronder dragen.