tanec_meisje schreef:Ik ga er eens even over denken hoe of wat. Ik wil natuurlijk mijn andere zadel eerst verkopen.. Liefst inruilen tegen een BM maar ben bang dat dat er niet in zit...
Bij direct bestellen bij BM DubbelDun, heb je daar goede ervaringen mee? Goede service enzo? Begrijp dat je custom zadels kunt bestellen maar ook gewoon de modellen die op de site staan?
Aangezien jij in Nederland woont kun je niet rechtstreeks bij BM bestellen, Alida is de BM dealer voor Nederland en BM zal je naar haar verwijzen
Ik, omdat ik niet in Nederland woon, kan wel direct bij BM bestellen en heb dat nu al meerdere keren gedaan. Maar dat klantvriendelijk en alles kan.................ehhhhhhh nee niet echt. BM is een starre firma die erg moeilijk kunnen doen als jij dingen anders wilt op je zadel. Ik heb al meerdere discussies met ze gehad over de fenderophanging die ik verder naar achter wilde hebben. En pas op de laatste hebben ze het ook daadwerkelijk gedaan, na een hoop extra discussie. Voor mijn jonge Paintmerrie wilde ik graag een BM met de rigging verder naar voren omdat mijn huidige BM bij haar naar voren schuift en ze duidelijk een full rigging moet hebben Er werd beloofd dat het gedaan zou worden, maar met mijn voorgeschiedenis heb ik het uiteindelijk niet aangedurft en heb een ander merk gekocht (Circle Y heeft ook een nieuwe boomloze). Ik vind het echt heel erg jammer dat BM zich niet opener opstelt naar hun klanten, en zich niet lijkt te interesseren voor de europeese markt. Het is en blijft een geweldig zadel.