Ik ben de trotse eigenaresse van pablo.. een nu 5 jarige kruising haflinger.
Modelletje breed.. erg breed, en kort. Hij is 1.42 hoog.
Hij heeft wel een beetje schoft, maar niet erg veel.
Verder is hij iets overbouwd op het moment, maar ik heb het idee dat hij toch nog een beetje aan het groeien is.

Ik heb de volgende zadels al geprobeerd.
De barefoot cheyenne, had ik te weinig steun aan. Ik miste echt een paar wrongen..
De New wintec dressuur met cair .. Hier was hij snel uitgegroeid, was iets aan de lange kant (volgens de osteo had hij daar geen last van) en ik vond het voor geen meter zitten..
Hidalgo dressage, was een prut zadel.
Heb de freemax getest, zat ik niet lekker op. Vond het erg hard.
Een australian stock.. was te lang.
Prestige passer gehad, waren te lang, en moeilijk zo breed te maken.
De lexington.. vond ik niet fijn zitten, doordat mijn poown zo breed is kwamen mijn voeten amper vanonder de zweetbladen.
Ghost kon ik niet echt aan wennen.
Vandaag zijn de startrekk dressuur geprobeerd (te smal)
de startrekk delphin (ook te smal) en de startrekk valencia (te lang en te smal)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Voor mij moet het 17.5 inch zijn, (daarom vallen de meeste boomzadels af.. die zijn dan te lang) vlakke zit, stevige wrongen.
Ik heb een vrij lang bovenbeen, en rijd graag met een lang been.
Nu heb ik de barefoot stella.. daar zit wat wrong op, past perfect op mijn paardje,
maar ik krijg er echt pijn in mijn heupen/bekken/onderrug van als ik een wat langere
rit maak. Experimenteren met inlages heb ik gedaan, maakt weinig tot geen verschil.
Ik wil zowiezo een massimo proberen, daar ben ik al mee bezig, maar elk idee is welkom op dit moment.